וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "3 משחקים בשבוע אחרי 3 חודשי פגרה? סכנת נפשות"

מאמן הפועל באר שבע הסביר את הרוטציה הרחבה אחרי התיקו נגד הפועל תל אביב: "אם הייתי מסכן שחקנים לקראת חצי הגמר, היו אומרים שזה חוסר אחריות". צדק: "המשחק ברביעי הכי חשוב העונה"

אתר עירוני קרית שמונה

בווידאו: קובי רפואה אחרי הניצחון היקר של עירוני קרית שמונה

בהפועל באר שבע אמנם לא יצאו מרוצים מה-0:0 נגד הפועל תל אביב הערב (שבת) באצטדיון טרנר, אבל הודו שהראש כבר בחצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה ביום רביעי - "המשחק הכי חשוב שלנו העונה", כפי שהגדיר אותו שיר צדק הערב.

הקבוצה מבירת הנגב נראתה לא טוב במחצית הראשונה, השתפרה בשנייה והמאמן יוסי אבוקסיס סיכם: "אני מאוכזב מקבלת ההחלטות ומהיכולת, בעיקר במחצית הראשונה. במחצית השנייה אחרי כל החילופים זה נראה אחרת, אבל בסך הכל התאכזבתי. הייתה קבלת החלטות נוראית בשליש האחרון וזה אכזב אותי".

אבוקסיס העלה הערב הרכב משני ונתן מנוחה ללא מעט שחקני הרכב קבועים. "חשבנו על יום רביעי", הוא אמר אחרי המשחק, "לשחק שלושה משחקים בשבוע אחרי שלושה חודשים בלי כדורגל זה סכנת נפשות. יש שחקנים על סף פציעות ולא רציתי לקחת סיכון. אם הייתי מסכן שחקנים לקראת חצי הגמר, היו אומרים שזה חוסר אחריות".

שיר צדק שפתח ושיחק 90 דקות, הוסיף: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, במחצית השנייה השתפרנו והיינו מסוכנים. חצי הגמר הוא המשחק הכי חשוב שלנו העונה. הרבה זמן לא שיחקתי, אני שמח מכל דקה על המגרש, אני פה בשביל המועדון. חשוב לי לחזור ליהנות מכדורגל".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מאוכזב, בעיקר מהמחצית הראשונה. אבוקסיס/דני מרון

הפועל באר שבע תפגוש את בני יהודה בחצי גמר גביע המדינה ביום רביעי וביום שני הבא תצא למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב במחזור הרביעי בפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully