וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "שיחקנו עם חמישה שחקני נוער ועדיין לא נבהלנו"

6.6.2020 / 23:20

הפועל תל אביב סיימה את ה-0:0 נגד הפועל באר שבע עם 7 שחקני בית. קלינגר: "יש עומס אדיר". דגני: "נהנה לקחת אחריות"

אתר עירוני קרית שמונה

בווידאו: קובי רפואה מסכם ניצחון יקר של עירוני קרית שמונה היום

הפועל תל אביב אמנם לא הבריקה הערב (שבת) ב-0:0 שלה נגד הפועל באר שבע בחוץ, אבל השיגה עוד תוצאה מחמיאה והיא עומדת על 7 נקודות מ-9 אפשריות בפלייאוף העליון. החבורה של ניר קלינגר סיימה את המשחק הערב עם חוליית הגנה שכוללת שלושה שחקני בית צעירים (עמית מאיר, רז שלמה ודורון ליידנר) ועם שלישיית קישור מאולתרת של עבדי פרחאת, מרווין פרסמן ואילי טמם.

בסך הכל, ההרכב של הפועל תל אביב בסיום המשחק כלל שבעה שחקני בית ומיד אחרי ההתמודדות בקבוצה התפנו לחשוב על חצי גמר גביע המדינה, נגד מכבי פתח תקוה ביום שלישי.

"הראש היה פה, אבל היו אילוצים", אמר קלינגר בסיום, "אם שחקן בא ואומר לי שהוא עייף או מרגיש כאבים, אני צריך לעשות חישובים. היה חשוב לנו לשמור על היותנו קבוצה חזקה שקשה לשחק נגדה. שיחקנו עם חמישה שחקני נוער ולא נבהלנו ועם עוד קצת ניסיון של אושר דוידה היינו מנצחים".

המאמן נעזר בחמשת החילופים שלו כדי לאפשר מנוחה לשחקני מפתח לקראת הגביע ואמר: "אנחנו מודעים למגבלות הסגל ולכן עושים מאמצים אדירים למצוא קומבינציות כדי לא להעמיס. זה לא פשוט, השחקנים הם בני אדם וזה קשה להם. אנחנו משחקים שלושה משחקים בשבוע אחרי תקופה בלי כדורגל, לא היינו בדבר כזה. מגיע שאפו גדול לשחקנים של שתי הקבוצות שנתנו מאמץ הערב".

שחקן הפועל תל אביב, אוראל דגני, מול שחקן הפועל באר שבע, קייס גאנם. דני מרון
"ראינו מה מכבי פתח תקוה עשתה לבית"ר ירושלים". דגני/דני מרון

אוראל דגני נשאל על הצעירים הרבים של הקבוצה והשיב: "אני מרגיש אחריות כבר כמה שנים, לא רק היום כשיש צעירים. אני שמח שעלו כמה שחקנים מהנוער שמוכיחים את עצמם. אני לוקח אחריות וטוב לי איתה. הגביע? ראינו מה מכבי פתח תקוה עשתה לבית"ר ירושלים, זו קבוצה טובה מאוד".

השוער אריק ינקו אמר: "אני חושב שבסך הכל היה לנו משחק טוב. אסור לשכוח שזה משחק שלישי בשבוע ויש גם עייפות. רצינו מאוד לחזור עם 3 נקודות ולהמשיך את המומנטום, אבל אם לשפוט לפי איך שהתפתח המשחק, גם נקודה זה בסדר. אנחנו עם הפנים ליום שלישי למשחק הגביע. לכולנו ברור שמדובר במשחק לא פשוט מול קבוצה חזקה שחזרה טוב מהפגרה ועשתה תוצאות יפות. נכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר ואני מאמין שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully