וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ה-NBA שסיימו את העונה מיואשות: "אנו דוחפים כדי להישאר תחרותיים"

הקבוצות שנותרו מחוץ לטורניר ההכנה באורלנדו דורשות מענה לכך שהן עשויות להישאר ללא כדורסל מקצועני במשך תשעה חודשים. בעלי ההוקס: "אנחנו פשוט לא יכולים לקחת את הסיכון"

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד בהפגנה לזכרו של ג'ורג' פלויד

בארצות הברית מדווחים כי קבוצות הליגה שנותרו מחוץ לטורניר השלמת העונה הביעו דאגה עקב הפגרה הארוכה שנכפיתה עליהם. הטורניר אשר עתיד להתקיים באורלנדו אמור לכלול 22 קבוצות, כאשר שחקני הקבוצות שנותרו בחוץ צפויים לעבור פרק זמן מצטבר של יותר מחצי שנה ללא פעילות. תאריך היעד של פתיחת העונה הבאה עומד נכון לעכשיו על ה-1 בדצמבר 2020.

עקב המצב שנוצר, פועלות הקבוצות שסיימו את העונה (שארלוט, שיקגו, ניו יורק, דטריוט, קליבלנד, אטלנטה, פיניקס, מינסוטה וגולדן סטייט) לקיומם של אימונים משותפים כמעין הכנה לליגת קיץ אזורית אשר תיערך על פי התכנית באוגוסט הקרוב. על פי הדיווחים, הפיסטונס והקבאלירס דנו אף באפשרות של קיום סדרת אימונים משותפת כהקדמה לסדרת משחקי הכנה.

קובי ווייט שיקגו בולס. GettyImages
המאמנים מודאגים מבלימת ההתקדמות של הכישרונות הצעירים. הרוקי של שיקגו, קובי ווייט/GettyImages

בין השאר, העלו נציגי הקבוצות את ההצעות הבאות: קיום אימוני כח למשך שבועיים במהלך חודש יולי, מיני-מחנות אימונים איזוריים אשר ייערכו בחודש אוגוסט, אימונים משותפים, קיום שלושה משחקי אימון מצולמים לטלוויזיה, פעילויות משותפות של הקבוצות באמצע ספטמבר, קיום מחנות אימונים למשך 7-10 ימים עבור הקבוצות שנותרו מחוץ לטורניר באורלנדו.

לא בכדי עלתה ההצעה לקיים משחקי אימון מצולמים. ההזדמנות לשמור על קשר עם הקהל היא הזדמנות שבעלי הקבוצות מייחסים לה חשיבות רבה. גם לא מעט מאמנים ומנהלים מקצועיים הביעו דאגה מעצירת ההתקדמות של הכישרונות הצעירים ועל פרק הזמן הארוך למדי אשר במהלכו השחקנים נמצאים מחוץ למסגרת הקבוצתית.

טוני רסלר הבעלים של אטנלטה הוקס. GettyImages
"תשעה חודשים זה יותר מידי זמן בלי כדורסל מקצועני". הבעלים של אטלנטה הוקס טוני רסלר/GettyImages

"תשעה חודשים זה יותר מידי זמן בלי כדורסל מקצועני", אמר הבעלים של אטלנטה הוקס טוני רסלר. "אנחנו פשוט לא יכולים לקחת את הסיכון הזה. אני חושב שהבהרנו את זה לראשי הליגה. אנו דוחפים כדי להישאר תחרותיים. זה מה שהשחקנים שלנו רוצים. היינו נואשים למצוא משהו שיעזור לנו". בהנהלת ה-NBA טוענים כי הם מתכוונים לבחון את המצב ולתת מענה מלא לצרכי הקבוצות.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully