וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישה שהרגיזה את לברון עשתה זאת שוב: "פאקינג נמאס מהיחס הזה"

לאורה אינגרהאם, מגישת "פוקס ניוז" שקראה ללברון "לסתום ולכדרר", צודדה בדרו בריס והציתה מחדש את העימות המתוקשר. זה הסתיים בשני פוסטים זועמים

צילום מסך

רוב היריבויות של לברון ג'יימס מתנקזות לפרקט, אבל יש לו גם יריבה אחת מוכרת מחוצה לו: לאורה אינגרהאם, מגישת "פוקס ניוז". ב-2018 אינגרהאם קראה ללברון "לסתום ולכדרר" וטענה שעליו להתרכז אך ורק בכדורסל אחרי שהשמיע ביקורת נגד דונלד טראמפ, ומאז היא מסמלת עבור ג'יימס וספורטאים אחרים סתימת פיות.

אמש (חמישי) אינגרהאם חזרה לכותרות, אחרי ששינתה את דעתה באופן מפתיע וצודדה בדרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס סיינטס שביקר את הספורטאים שכורעים ברך ומוחים על היחס נגד שחורים. "דרו בריס רשראי להביע את דעתו. גם הוא בן אדם, וגם לדעה שלו יש משקל כלשהו", אמרה אינגרהאם.

זמן קצר עבר מרגע שדבריה "הצבועים" של אינגרהאם התפשטו ברשתות החברתיות ועד שלברון שיתף אותם בחשבון הטוויטר שלו. "אם עדיין לא הבנתם למה המחאה הזו נמשכה, אם עוד לא הבנתם שאנחנו מגיבים כך רק בגלל שפאקינג נמאס לנו מהיחס הזה! אל תדאגו, אנשים, לעולם לא אפסיק להשמיע את דעתי!", כתב.

אחר כך עבר ג'יימס לאינסטגרם, ופרסם פוסט נוסף בתגובה לאינגרהאם. לפוסט, בו כתב ש"חשבתם שאסתום את הפה? אני יותר קולני מאי פעם! #חיי שחורים חשובים", צירף סרטון עם שלל ציטוטים נגד ספורטאים שמגיבים בנושאים פוליטיים.

עוד בוואלה!

אחרי שעולם הספורט תקף את דרו בריס הוא התנצל: "מצטער אם פגעתי"

לכתבה המלאה

לברון ממשיך לזכות במחמאות על מעורבותו הפוליטית המוגברת. מלקולם ברוגדון מאינדיאנה, משחקני ה-NBA שלקחו חלק בהפגנות, אמר אמש ש"בלי לברון, אני לא חושב שה-NBA היתה היום כל כך פרוגרסיבית, כל כך מדוברת, כל כך חשובה לחברה האמריקנית. הוא הזכיר לנו איך ספורטאי באמריקה באמת צריך להיראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully