וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט הודה: "אני לא מתכוון לחזור לשחק העונה"

על אף פגרת הקורונה כוכב ברוקלין נטס שנפצע בשלהי עונת 2018/19 עדיין טרם החלים מהפציעה בגיד האכילס. בנוסף, שיתף דוראנט בריאיון מה עבר עליו בזמן שהיה חולה בקורונה

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד בהפגנה על מותו של ג'יימס פלויד

ה-NBA צפויה לחדש את משחקיה לאחר כשלושה חודשי היעדרות עקב משבר הקורונה, והבשורה המאכזבת מבחינת אנשי ואוהדי ברוקלין נטס - הן כי קווין דוראנט, עדיין לא החלים מהפציעה בגדי האכילס. בריאיון ל-ESPN הודה הכוכב כי על אף הפגרה הארוכה שנכפתה על הליגה, הוא לא ישוב לעונת המשחקים 2019/20.

"הדבר הנכון ביותר עבורי הוא פשוט לחכות", אמר ה-MVP של גמר הפלייאוף ב-2017 ו-2018. "אני לא חושב שאני מוכן עדיין לרמת אינטנסיביות מהסוג הזה בשלב זה, במשך כל החודש הקרוב. אקח את הזמן להתכונן לעונה הבאה ולהמשיך הקריירה שלי". כזכור, דוראנט נפצע בסדרת גמר המערב של עונת 2018/19, אז קרע את גיד האכילס לאחר 11 דקות משחק כששיחק במדי גולדן סטייט נגד טורונטו רפטורס.

הכדורסלן האמריקאי קווין דוראנט. GettyImages
"הרגשתי שאני יותר סבלני עם כל התהליך". קווין דוראנט/GettyImages

כוכב הנטס שיתף כי הוא לא בטוח אם יצטרף לחבריו במהלך הטורניר שיתקיים באורלנדו, ואמר כי הוא מתכוון להתמקד אך בעצמו ורק בחזרה לכושר משחק. "העונה שלי גמורה. אני לא מתכנן לשחק בכלל העונה", דוראנט סיפר כיצד למד מטעויות העבר: "שמתי על עצמי יותר מידי לחץ בפעמים הקודמות שנפצעתי. הפעם הרגשתי שאני יותר סבלני עם כל התהליך ולא מזרז את עצמי… אני מנסה לראות מה נכון עבורי לטווח הארוך".

דוראנט התייחס גם לכך שחלה והחלים במהלך הפגרה מנגיף הקורונה: "הייתי המום. לאחר מכן הייתי סקרן. רציתי לדעת עוד על הוירוס הזה. למדתי עליו יותר ויותר, וזה הרגיע אותי. הייתי סקרן מאוד לגבי הדבר הזה שאני מתמודד איתו ורציתי לראות איך אני נלחם בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully