וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.6: קלופ רומז שליברפול פספסה את הרכבת במרדף אחרי ורנר והאברץ

באירופה טוענים ש"קאי האברץ סגור בבאיירן מינכן", לייפציג מכחישה שוורנר סגר בצ'לסי, אבל קלופ רומז שליברפול לא במירוץ. ברצלונה דחתה הצעה של 100 מיליון יורו: "אנסו פאטי לא למכירה"

אתר רשמי

בווידאו: אימון צ'לסי

שמועות

* מאמן ליברפול יורגן קלופ נשאל על שני כוכבי הבונדסליגה המבוקשים טימו ורנר וקאי האברץ ותיאר אותם כ"שחקנים נהדרים", על אף שעל פי כל הדיווחים ליברפול איבדה סיכוי להחתימם. בלייפציג, אגב, הכחישו שורנר סיכם בצ'לסי, אבל המאמן הודה ש"הוא בכיסא הנהג", ורמז שהוא בדרך החוצה. מנכ"ל לייפציג אמר על ורנר והסיכום לכאורה עם צ'לסי: "הוא לא הפעיל את סעיף השחרור, ולא יצרו איתנו שום קשר". קלופ הודה שהוא מעריך את השניים, אבל חוסר הוודאות בגלל הקורונה הגבילה את קבוצתו במהלכים פיננסיים: "תזמון, הזדמנות, לפעמים הכל בא ביחד. לפני כמה שבועות בכלל לא ידענו אם נחזור לשחק העונה. עכשיו נראה שהכל הסתדר, אבל זה לא. נראה מה יהיה בעתיד".

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
מה יהיה? האברץ/רויטרס

* האם הישיבה של קאי האברץ ביציע במשחק מול באיירן מינכן, מעידה על מעבר שלו בקיץ? כך לפחות טוענים באנגליה, שם נכתב כי כוכב באייר לברקוזן סגור אצל האלופה הגרמנית שהקדים את ליברפול וסיכמה איתו לקראת העונה הבאה. האברץ נפצע במשחק הקודם ועל פי הודעת לברקוזן הוא לא נכלל בסגל בגלל "בעיות שרירים".

* נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו טען כי המועדון קיבל הצעה בסך 100 מיליון יורו תמורת הכישרון בן ה-17 אנסו פאטי, אך הוא דחה אותה מיד. "אנסו פאטי לא למכירה, זה אפילו לא עומד על הפרק".

* לפי football italia סוכמה העברתו של בלם ורונה מראש קומבולה ליובנטוס תמורת 32 מיליון יורו. קומבולה צפוי לחתום בגברת הזקנה לחמש שנים.

* לפי "ספורט", באיירן מינכן היא אחת הקבוצות שמביעות עניין במגן ברצלונה נלסון סמדו, אולם המועמד המועדף על הבווארים כרגע הוא דווקא סרג'יניו דסט בן ה-19 מאייאקס, שהוזכר גם בהקשרה של ברצלונה.

* על פי דיווחים באנגליה, וולבס הפחיתה את מחירו של ראול חימנס ל-18 מיליון ליש"ט. החלוץ מבוקש בין היתר במנצ'סטר יונייטד.

* באיטליה מדווחים שפיורנטינה דחתה הצעות של 45 מיליון יורו על קשרה גאטנו קסטרובילי - מטוטנהאם ובורוסיה דורטמונד.

* ב"מארקה" מדווחים שברצלונה כבר הגיעה לסיכום עם לאוטרו מרטינס ומיראלם פיאניץ', אבל העסקאות עם אינטר ויובנטוס תקועות משום שארתור, עוסמאן דמבלה, ארתורו וידאל וסמואל אומטיטי, שהוזכרו כמועמדים לעבור בטרייד, לא מעוניינים לעזוב. כך או כך, הקטלאנים לא מוותרים: "ברצלונה תעשה כל שביכולתה כדי להחתים את לאוטרו ופיאניץ'. כרגע, עדיין לא מחפשים תכנית חלופית".

* באנגליה טוענים שצ'לסי תנסה לרכוש את המגן השמאלי של לסטר סיטי בן צ'ילוול בקיץ הקרוב, אולם השועלים צפויים לדרוש כ-55 מיליון ליש"ט עבורו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 5.6: ליברפול הצטרפה למירוץ אחר ג'יידון סאנצ'ו, פפ מצא עוזר חדש

לכתבה המלאה
שחקן לסטר סיטי בן צ'ילוול עם שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר. רויטרס
חזק על הכוונת של הבלוז. צ'ילוול מול קייל ווקר/רויטרס

* דיווח בספרד כי חוסה קאייחון דחה את ההצעה להאריך את חוזהו בנאפולי ויחזור בקיץ לספרד כשחקן חופשי כדי לחתום בוולנסיה. גם סביליה גילתה עניין בקשר בן ה-33, אבל נראה כי ולנסיה ניצחה.

* אף שנראה היה כי יעזוב, כעת ב"סקיי איטליה" טוענים שדריס מרטנס דווקא יחתום על חוזה חדש שישאיר אותו בנאפולי עד 2022. החלוץ הבלגי הוותיק צפוי להרוויח 4 מיליון יורו לעונה.

* האם לוקאס פאקטה יעזוב את מילאן בקיץ? הקשר הברזילאי מבוקש בפיורנטינה ובנפיקה, אבל הראשונה רוצה לשאול אותו לשנתיים והפורטוגלים ביקשו הנחה.

* דניאלה רוגאני ממשיך להיות מחוזר בפרמיירליג. בלם יובנטוס, השחקן הראשון שאובחן כחולה קורונה בסרייה A, ניצל את הפגרה הכפויה כדי ללמוד אנגלית ועשוי לעבור לארסנל או וולבס.

* בצרפת מדווחים כי טאנגי קואסי, הבלם/קשר בן ה-17 שכבר הספיק לשחק לא מעט וגם לכבוש העונה במדי פריז סן ז'רמן, החליט לחתום על חוזה מקצועני ראשון במועדון ולוותר על הצעות שקיבל מקבוצות אחרות, דוגמת ר.ב. לייפציג ומילאן.

* רוביניו סיכם על הארכת חוזהו באיסטנבול בשאקשהיר, ויישאר בטורקיה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully