וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו קראה להרוג את המפגינים בארה"ב - הקבוצה הגיבה ושחררה אותו

טיאה קטאי כינתה את המפגינים "בהמות דוחות", לוס אנג'לס גלקסי מיהרה לשחרר את בעלה, אלכסנדר קטאי, שהוזכר בעבר כמועמד למכבי תל אביב

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

יממה לאחר שאשתו קראה להרוג את המפגינים בארצות הברית, שחקן לוס אנג'לס גלקסי אלכסנדר קטאי שוחרר מהקבוצה. בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה אמש (חמישי) טיאה קטאי שצריך "להרוג את כל החארות", ואף כינתה את המפגינים "בהמות דוחות".

הגלקסי מיהרו להגיב. תחילה הבהירו שהדברים "גזעניים ואלימים", וכי בכוונתם להיפגש עם השחקן כדי להחליט כיצד לפעול. הפגישה הגיעה, ואיתה ההחלטה: קטאי בן ה-29 שוחרר: "אנחנו עומדים כנגד כל גזענות שהיא, כולל כזו שקוראת לאלימות או מנסה לפגוע באלה שקוראים לשוויון חברתי".

קטאי, לשעבר באולימפיאקוס, הכוכב האדום בלגרד ואלאבס, הוזכר בעבר כמועמד למכבי תל אביב. לארצות הברית הוא הגיע ב-2018 ולאחר שנתיים בשיקגו פייר, הצטרף מוקדם יותר השנה לקבוצה מלוס אנג'לס. "הדברים שלא אשתי לא מתקבלים על הדעת", כתב אמש באינסטגרם שלו. "אלה לא הדעות שלי, ואלה לא דעות שהמשפחה שלי תסבול. זו טעות ואני לוקח עליה אחריות מלאה. אוודא שמשפחתי ואני ננקוט בצעדים המתבקשים ונלמד, נקשיב ונתמוך בקהילה השחורה. צר לי על הכאב שנגרם למשפחת לוס אנג'לס גלקסי והחברים במאבק נגד גזענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully