וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אסכים שיזלזלו בדגל ארה"ב": כוכב הפוטבול שהדליק את לברון ג'יימס

הקוורטרבק המצטיין דרו בריס אמר בריאיון "אני תומך במאבק, אבל גם זוכר את אלה שסיכנו נפשם למען המדינה" והרגיז את המלך, שהגיב: "גם אנשים שנלחמו לא ראו במחאה הזאת משהו מעליב"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

כוכב הפוטבול דרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס סיינטס, הוא דמות מאוד אהודה בעולם הספורט בארצות הברית, אבל אתמול (רביעי) הוא עלה על חמתם של מספר אנשים. זאת לאחר שבריאיון ליאהו Finance אמר: "לעולם לא אסכים עם מישהו שלא מכבד את הדגל האמריקאי".

הציטוט של בריס, שהתייחס בין היתר לאבי מחאת כריעת הברך בהמנון קולין קפרניק, הרתיח רבים. שחקני ניו אינגלנד פטריוטס דיוויד וג'ייסון מקורטי כינו את דבריו "חרפה", וההסבר המפורט שלו הכעיס גם את לברון ג'יימס.

דרו בריס. GettyImages
הביא להרבה אנשים את הסעיף. בריס/GettyImages

"אני אוהב את החברים לקבוצה ותומך במאבק שלהם", אמר מאוחר יותר בריס ל-ESPN, "אבל אני מזדהה גם עם אבותיי שסיכנו את נפשם למען המדינה הזאת והחיילים הרבים שעושים זאת היום".

לברון הגיב לבריס בציוץ: "וואו, זה עדיין מפתיע בשלב הזה? ברור שלא. אתה באמת לא מבין למה קפרניק כרע ברך? אין שום קשר לחוסר כבוד לחיילים שלנו, גברים ונשים ששומרים על הארץ הזאת חופשייה. חמי היה אחד מהאנשים שלחמו למען המדינה שלנו. שאלתי אותו על זה ואני מודה לו כל הזמן על המחויבות שלו. הוא מעולם לא ראה במחאה של קאפ משהו מעליב כי הוא ואני יודעים שמה שנכון נכון ומה שלא - לא. שאלוהים יברך אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חברו של בריס לקבוצה מייקל תומאס כתב: "איך מישהו יכול לראות את התמונות של ג'ורג' פלויד והתגובה הראשונה שלו לנושא בריאיון היא 'כבדו את הדגל'?"

בריס, יצוין, אמר כבר ב-2016 כי הוא מסכים עם המחאה של קפרניק אבל לא עם כריעת הברך. הוא אמר אז דברים דומים: "אני חושב שכולנו נעמוד בהמנון ונכבד את אלה שסיכנו נפשם עבורנו. כולנו צריכים לכבד את הדגל".

  • עוד באותו נושא:
  • דרו בריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully