וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.6: ליברפול הצטרפה למירוץ אחר ג'יידון סאנצ'ו, פפ מצא עוזר חדש

המרסיסיידרס עשויים לנסות ולרכוש את ילד הפלא, ולצרפו רק בקיץ שלאחר מכן. חונאמה ליו מצטרף לסיטי, יונייטד בעקבות בנאסר

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

העברות

* ניס הודיעה רשמית על החתמתו של רובסון במבו, מי שהוגדר כ"טיאגו סילבה הבא". הבלם בן ה-22 נרכש מאתלטיקו פרנאנסה ב-8 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

שמועות

* ב"אינדיפנדנט" טוענים שגם ליברפול נמצאת במירוץ אחר כוכבה הצעיר של בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו. לא מן הנמנע שאלופת אנגליה העתידית תנסה לפעול לפי תקדים נאבי קייטה, במהלכו רכשה את השחקן וצירפה אותו רק בקיץ שלאחר מכן.

* אחד השמות החמים ביותר בשוק כרגע הוא קשרה של מילאן, איסמעיל בנאסר. לפי התקשורת הצרפתית, לא רק פריז סן ז'רמן מביעה בו עניין, אלא גם מנצ'סטר יונייטד.

* עוזרו החדש של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי הוא חואנמה ליו בן ה-54, שעבד בשנתיים האחרונות באסיה.

* מנצ'סטר יונייטד עוקבת מקרוב אחר קשר בנפיקה פלורנטינו לואיס, המבוקש גם במילאן.

* דיווח טרי ב"בילד": באייר לברקוזן דחתה הצעה מריאל מדריד בסך 80 מיליון יורו עבור קאי האברץ. על פי הדיווח לברקוזן דורשת לא פחות מ-100 מיליון יורו עבור החלוץ הגרמני בן ה-20 שהבקיע 11 שערים העונה ונחשב לאחד הכישרונות הצעירים הכי גדולים בכדורגל העולמי.

* אינטר מעוניינת להשאיר את ויקטור מוזס אצלה גם מעבר לעונה הנוכחית. הקיצוני של צ'לסי הצטרף אל הנראזורי בינואר בהשאלה לחצי עונה אחרי שבילה את חצי העונה הראשונה בפנרבחצ'ה. הבלוז דורשים תמורתו 12 מיליון יורו.

* בספרד טוענים שברצלונה מעוניינת בקיצוני של סביליה לוקאס אוקמפוס. גם ריאל מדריד הוזכרה כמועמדת לרכוש את הארגנטינאי המצטיין בן ה-25, עליו ידרשו האנדלוסים 50 מיליון יורו. בארסה רואה את אוקמפוס כמחליף פוטנציאלי לעוסמאן דמבלה, שצפוי לעזוב בקיץ.

* טוטנהאם רוצה את בלם צ'לסי קורט זומה. ז'וזה מוריניו אימן את השחקן בן ה-25 בסטמפורד ברידג' ורוצה מאוד להתאחד איתו מחדש. צ'לסי עשויה להקשיב להצעות בעניינו של הבלם למרות שיש לו חוזה לשלוש עונות נוספות.

לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה. GettyImages
אוקמפוס יעבור לברצלונה בסופו של דבר?/GettyImages

* וולבס רוצה מאוד את חלוץ בנפיקה קרלוס ויניסיוס הברזילאי בן ה-25 ועשויה אפילו למצוא דרך לעמוד בסעיף השחרור שלו, שעומד על 100 מיליון יורו.

* דיאן לוברן מתעקש שהוא מרוכז רק בסיום העונה עם ליברפול, למרות הרחשים והדיבורים בנוגע לעתידו באנפילד. הקרואטי בן ה-30 רשם 184 הופעות בכל המסגרות במדים האדומים מאז שהצטרף מסאות'המפטון ב-2014, אבל נכנס עכשיו לשנה האחרונה בחוזה שלו. על פי הדיווחים האחרונים, ליברפול תנסה להרוויח עליו כסף ולמכור אותו כשארסנל הוזכרה כאחת המועמדות לקלוט אותו.

* המנהל הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד מיכאל צורק עדיין לא ויתר על האפשרות שאשרף חכימי יישאר בקבוצה למרות שהוא אמור לחזור לריאל מדריד. "העניין הזה עדיין פתוח", אמר צורק, "אנחנו יכולים בהחלט לדמיין שחכימי יישאר כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully