וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.6: ב"בילד" טוענים שטימו ורנר על סף חתימה בצ'לסי

בגרמניה מדווחים שחלוץ ר.ב. לייפציג יעבור למערב לונדון תמורת כ-60 מיליון יורו ויחתום על חוזה לחמש שנים. ראול יאמן את שאלקה?

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

שמועות

* עוד תפנית בעלילותיו של טימו ורנר? ב"בילד" מדווחים הערב (חמישי) שחלוץ ר.ב. לייפציג קרוב לחתימה בצ'לסי תמורת סכום שנע סביב 60 מיליון יורו. חלוץ נבחרת גרמניה ירוויח עשרה מיליון יורו לעונה. על פי הדיווח בבילד, ורנר קיבל את ההחלטה הזו לאחר שהעניין של ליברפול בו דעך במרץ בשל בעיות כלכליות של האדומים וחוסר יכולתם לממן את העסקה.

אל 16 המדורגות הבכירות כרגע (מילווקי, טורונטו, בוסטון, מיאמי, אינדיאנה, פילדלפיה, ברוקלין ואורלנדו מהמזרח, הלייקרס, הקליפרס, דנבר, יוטה, אוקלהומה סיטי, יוסטון, דאלאס וממפיס מהמערב) יצטרפו גם ניו אורלינס, פורטלנד, פיניקס, סקרמנטו וסן אנטוניו מהמערב, ו-וושינגטון מהמזרח. בסך הכל, יהיו 13 קבוצות מהמערב ו-9 מהמזרח בטורניר סיום העונה.

כל אחת מ-22 הקבוצות ישחקו שמונה משחקי עונה סדירה באורלנדו, כדי לקבוע את המיקומים הסופיים לפני תחילת הפלייאוף.

* ראול, שחקנה האגדי של ריאל מדריד לשעבר, מועמד להתמנות למאמנה החדש של שאלקה. ראול, ששיחק בעבר במועדון הגרמני בשלהי הקריירה שלו, עשוי להחליף את דויד ואגנר אחרי שהקבוצה שלו לא ניצחה כבר בעשרה משחקי בונדסליגה ברציפות והידרדרה למקום העשירי.

* הסוכן של גארת' בייל, ג'ונתן בארנט, מבהיר שלוולשי אין שום כוונה לעזוב את ריאל מדריד ולעבור לפרמיירליג: "הוא מרוצה במדריד. יש לו חוזה גובה, יש לו סגנון חיים נחמד, אני לא רואה סיבה למה שלא ימשיך את הקריירה במדריד. אלו החיים שלהם הוא ייחל. מבחינה כספית הוא הרוויח מספיק גם לילדים ולנכדים שלו. הוא זכה בהכל, מלבד לגביע העולמי. לחזור לפרמיירליג יהיה דבר מדהים, אבל הוא לא צריך את זה בשלב הנוכחי של חייו".

* ברצלונה דוחה לחודש יולי את תקוותיה להשלים עסקת הרכישה של לאוטרו מרטינס מאינטר, כדי להסדיר את ענייניה הכספיים, כך טוענים באיטליה. "סקיי איטליה" מדווח: "ריאל מדריד מנסה לגנוב לבארסה ולהחתים את הארגנטינאי". אגב, באנגליה טוענים ש"אם ברצלונה לא תצליח להביא את לאוטרו, יש לה כבר תוכנית ב' חלופית, והיא תפנה לארסנל על מנת לרכוש את פייר אמריק אובמיאנג, שחוזהו מסתיים בקיץ הבא".

* "גאזטה" טוען: "מיראלם פיאניץ' במלכוד, מאחר שנותרו לו עוד חודשיים עם יובנטוס, אבל הראש שלו כבר בברצלונה, והוא מחכה לאישור של ארתור כדי להשלים את העסקה". באיטליה טוענים: פריס סן ז'רמן "מתעקשת" ומנסה לצרף את הקשר הבוסני לשורותיה.

* על רקע ההתעניינות הגדולה מאירופה, כולל הדיווח שליברפול מנסה להשאילו, סוכנו של עוסמאן דמבלה טוען: "אני לא צופה שדמבלה יעזוב את ברצלונה".

* בקטלוניה טוענים: "אם סרג'י רוברטו יעזוב את ברצלונה, זה יהיה רק בשביל לעבוד עם פפ גווארדיולה", כשעל פי הדיווח, מאמן סיטי והמנהל המקצועי בגיריסטיין רוצים להחתימו אצל הכחולים.

* באיטליה מדווחים: לאציו סירבה לאורך השנים למכור את הקשר הסרבי המבוקש סרגי מלינקוביץ' סאביץ', שבו גילו עניין קבוצות בכירות מאנגליה ומספרד, וכעת היא עלולה "להתיקע איתו בעקבות הפציעה שלו בברך, עם חשש שייעדר תקופה ארוכה.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
קרוב לצ'לסי. ורנר/רויטרס

* בספורט מדווחים: פריס סן ז'רמן מוכנה למכור את ניימאר תמורת 175 מיליון יורו. השחקן חושק לחזור לברצלונה, אבל בשלב זה הקטלאנים לא מסוגלים לשלם את הסכום הזה, כך על פי הדיווח.

* ב-RMC מדווחים שמנצ'סטר סיטי מעוניינת באיסמעל בנאסר קשרה של מילאן. לשחקן נבחרת אלג'יריה יש סעיף שחרור בסך 50 מיליון יורו שהאנגלים שוקלים להפעיל אותו.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח שגיורגיוס ואגיאנידיס, בלם יווני בן 18 מפנאתינייקוס, סיכם לארבע שנים בשורות אינטר. במסגרת חוזהו הוא ירוויח 300 אלף יורו לעונה לפני מסים.

* בספרד מדווחים שפדרו החליט שלא להאריך את חוזהו ולעזוב את צ'לסי כשחקן חופשי בקיץ. הקבוצה שמוזכרת כמועמדת הבכירה להחתימו היא רומא. גם יובנטוס בתמונה.

* באנגליה דווח כי מנצ'סטר יונייטד הציעה 71 מיליון ליש"ט לנאפולי בעבור קאלידו קוליבאלי, אך האיטלקים לא ממהרים למכור את הבלם הסנגלי, אלא לחכות להצעות טובות יותר מצד פריס סן ז'רמן וליברפול, כאשר בנאפולי מצפים להצעה סביב 89 מיליון ליש"ט.

עוד בוואלה! ספורט

העברות בעולם - 3.6: דייגו מראדונה האריך חוזה כמאמן חימנסיה

לכתבה המלאה
קאלידו קוליבאלי, בלם נאפולי. AP
בנאפולי לא ממהרים כל כך למכור אותו. קאלידו קוליבאלי/AP

* ניוקאסל חוששת כי שחקנה מאטי לונגסטאף, אשר אתמול דווח כי צפוי לחתום באודינזה בקרוב, יעבור מהקבוצה האיטלקית ליריבת המגפאיז לפרמיירליג - ווטפורד - אשר נשלטת על ידי אנשי עסקים ממשפחת פוצו, אשר אנשי עסקים מאותה משפחה הם בעלי השליטה באודינזה כשלשתי הקבוצות יש היסטוריה של מעברי שחקנים ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully