וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש במספרת מרהיבה במשחק החזרה באוסטריה

מלך שערי הליגה האוסטרית חגג את ה-23 שלו - שיא כל הזמנים לישראלי באירופה - עם גול נדיר מ-13 מטר. בהמשך הוסיף בישול ב-1:2 של וולפסברגר על גראץ. בישול לנאתכו בגביע הסרבי. לבקוביץ', פישונט והונבד זכו בגביע ההונגרי

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

בווידאו: אימון ברצלונה

שון וייסמן כבש בצרורות לפני פגרת הקורונה, הרשית גם במשחקי ההכנה האחרונים, והערב (רביעי) חזר גם לליגה בגדול עם מספרת פנטסטית שהעלתה את וולפסברגר ליתרון 0:1 בחוץ מול שטורם גראץ. הליגה האוסטרית שבה לפעילות עם הפלייאוף העליון, ובדקה ה-44 כאמור היה זה מילוש יואיץ' שנגח לעבר וייסמן, וחלוץ נבחרת ישראל שהיה עם הגב לשער הכניע את השוער המקומי עם מספרת נדירה. שער מספר 23 העונה למלך שערי הליגה האוסטרית - שיא כל הזמנים לשחקן ישראלי באירופה ואחד יותר ממונס דאבור.

בדקה ה-64 בישל וייסמן את השער השני למיכאל לינדל, בדרך ל-1:2 בסיום לישראלי וחבריו שניצבים כעת במקום השני באוסטריה עם 22 נקודות - חמש פחות מזלצבורג המוליכה, ואחת יותר מלאסק השלישית.

ביברס נאתכו סיפק הערב בישול נפלא ברבע גמר הגביע הסרבי, בו פרטיזן בלגרד ניצחה 1:2 בחוץ את ראדניק סורדוליצה. למשחק הורשו להיכנס מספר מועט של צופים, ואוהדי פרטיזן תלו שלט בגנות היריבה המושבעת הכוכב האדום בלגרד, מה שגרם לעצירת המשחק לדקות רבות. בסופו של דבר הוסיף השופט 18 דקות למחצית הראשונה, ובמהלך התוספת הזו נכבשו שלושת השערים. נאתכו הכניס כדור עומק מתוחכם לטאקומה אסאנו היפני, שהרשית מזווית קשה בדקה השנייה של התוספת והשלים צמד אחרי עוד 13 דקות. בוגדן סטמנקוביץ' צימק בדקה ה-17 של התוספת, אבל לא מנע מפרטיזן עלייה לחצי הגמר. קפטן הנבחרת הוחלף בדקה ה-83.

הבישול של ביברס נאתכו

* רובי לבקוביץ' זכה עם הונבד בגביע ההונגרי, אליו הורשו להיכנס לא מעט אוהדים. השוער הישראלי אמנם ישב על הספסל ולא שותף, אבל קבוצתו ניצחה 1:2 בגמר את מזקבשד והניפה גביע בפעם השמינית בהיסטוריה והראשונה מאז 2009. אישטוון פישונט, שחקן העבר של בית"ר ירושלים והפועל תל אביב שזכה בשתי אליפויות עם הונבד בימיו כשחקן, זכה בתואר ראשון כמאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully