וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב שרו "יש אליפות", האוהדים חגגו, איביץ': "עוד לא הבטחנו כלום"

3.6.2020 / 22:49

במכבי תל אביב מאושרים לאחר ה-0:2 במשחק העונה על מכבי חיפה ולאור הגדלת הפער מהמקום השני ל-12 נקודות. האוהדים חגגו מחוץ לאיצטדיון עם אבוקות, השחקנים שרו איתם "מכבי חיפה חיזבאללה"

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים בסיום הניצחון על מכבי חיפה

במכבי תל אביב לא הסתירו את השמחה בתום ה-0:2 הגדול שהשיגו הערב (רביעי) על מכבי חיפה במשחק העונה. השחקנים של ולאדן איביץ' הראו עליונות ברורה על אלו של מרקו בלבול ושלטו בנעשה על כר הדשא בבלומפילד אל מול היציעים הריקים, כל הדרך לעבר הגדלת הפער מהמקום השני ל-12 נקודות. אייל גולסה ומתן חוזז כבשו לזכות הצהובים, ונראה שגם השנה שום כוח לא יקח מהצהובים את האליפות. בסיום המשחק נשארו שחקני השחקנים דקות ארוכות, שרו ורקדו על כר הדשא.

השחקנים יצאו בסיום המשחק וחגגו עם אלפי האוהדים שחיכו בחוץ, הדליקו אבוקות, שרו ורקדו. חלק משחקנים שרו עם האוהדים "יש אליפות", כשעומר אצילי ודור מיכה אף הצטרפו לאוהדיהם בשירי נאצה בגנות היריבה ושרו "מכבי חיפה חיזבאללה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' לא היה מוכן להצהיר על זכייה באליפות: "היה לנו קשה מאוד לשחק ללא אוהדים, אנחנו משחקים בשבילם ואנחנו מקווים שנזכה לשחק לעיניהם בהקדם האפשרי". המאמן נשאל האם שחקניו הבטיחו כבר את הזכייה באליפות וענה בצורה אופיינית: "עוד לא הבטחנו את האליפות, בטוח שלא! אני מתכוון לזה - אני תמיד מדבר בכנות. אנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו ורוצים לנצח כל משחק".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מסרב להתייחס לעתידו, מסרב לצאת בהצהרות. איביץ'/ברני ארדוב
איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איתי שכטר חוגג/ברני ארדוב

על דן גלזר אמר המאמן: "יש לו אופי נהדר והוא עושה עבודה טובה. הוא שחקן מצויין, לוחם, עובד קשה. הוא שיפר את עצמו בשנתיים האחרונים. הדבר הכי טוב עבורו היא שיש לו הרבה מקום לשיפור, והוא בחור פיקח כך שאני מאמין שהוא יעשה את זה". איביץ' לא היה מוכן לדבר על השמועות לפיהן יעבור בתום העונה לסטנדרד ליאז': "אני אדבר רק על המשחק, לא עליי".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים על כר הדשא בסיום המשחק נגד מכבי חיפה/ברני ארדוב
דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב עם מתן חוזז. ברני ארדוב
דניאל טננבאום חוגג עם מתן חוזז/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים עם השחקנים מחוץ לבלומפילד/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים מחוץ לבלומפילד/ברני ארדוב

קשר מכבי תל אביב אייל גולסה: "לא חשבתי על זה שכבשתי מול מכבי חיפה. זה היה משחק חשוב מאוד ובלי הקהל שלנו, רצינו לשמח אותם ורק על זה חשבתי. אנחנו לא מסתכלים על פער 12 הנקודות, אני שמח על החזרה שלנו כי חזרנו בצורה טובה. בעזרת השם כשנצטרך לחגוג, אנחנו נחגוג. הסוכן שלי יישב עם מכבי תל אביב ואני מקווה שהדברים יסתדרו. טוב לי פה ותמיד אמרתי את זה. במקצוע שלנו אי אפשר לדעת. כשאנחנו מגיעים טוב, הכול תלוי בנו. להגיד שאנחנו גדולים על הליגה זה קצת מוגזם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully