וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי מכבי תל אביב פרצו ליציע ופונו מיד

3.6.2020 / 19:50

כ-300 מאוהדי הצהובים הגיעו למרות ההוראות של המשטרה ובקשת המועדון, כמה מהם נכנסו לשערים 11-10 ופונו מיידית

צילום מסך

צפו באוהדי מכבי תל אביב לפני המשחק

אף שביקשה מאוהדיה שלא להתקהל מחוץ לבלומפילד במהלך ההתמודדות עם מכבי חיפה הערב (רביעי, 20:45, ספורט 5), כ-300 מהם התייצבו מחוץ לשערים 10 ו-11. כשעה לפני שריקת הפתיחה כמה אוהדים אפילו פרצו לשערים 10-11 ופונו מיד. עשרות מהם ליוו את אוטובוס הקבוצה שהגיע לבלומפילד קצת אחרי השעה 19.00. כעת מתרכזים האוהדים על הכביש מול היציעים, אך רובם פוזרו מאזור האצטדיון. המשטרה נמצאת במקום בכוחות גדולים.

הבקשה של האלופה הגיעה על רקע הגעתם של למעלה מ-1,000 אוהדים של הפועל תל אביב למשחק נגד בית"ר ירושלים אמש והחגיגות של השחקנים איתם - שזכו לגינויים מצד מנהלת הליגות ומשרד הבריאות. "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודה לאוהדים על התמיכה העצומה והמרגשת גם בימים מורכבים אלה, בהם לא ניתן ללוות ולעודד את השחקנים מהיציעים", נכתב בהודעה של הצהובים, "המועדון פועל רבות יחד עם מנהלת הליגות על מנת לאפשר את החזרה שלכם ליציעים בבטחה תוך שמירה על בריאותכם ובריאות השחקנים. כל התקהלות של אוהדים מחוץ לאצטדיון בניגוד להוראות משרד הבריאות תקשה על תהליך חזרת האוהדים למגרשים ותסכן את בריאותכם".

בהודעה של המועדון הוסיפו: "אנו קוראים לכל האוהדים להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון לפני, במהלך ולאחר המשחק. כמו כן, אנו קוראים לכל האוהדים לשמור על הנחיות משרד הבריאות. כולנו מחכים ליום בו נוכל להיפגש ביציעים וליהנות יחד מהמשחק אותו כולנו אוהבים".

אוהדי מכבי תל אביב אחרי שפרצו לשערים 11-10 לפני המשחק מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב שפרצו ליציע/ברני ארדוב

למנהלת הליגות הגיעו החל מהבוקר דיווחים כי אוהדי מכבי תל אביב מתכוונים להגיע לאצטדיון. בקבוצות ווטסאפ שונות ובפוסטים של אוהדים בפייסבוק, קוראים האוהדים הצהובים להתאסף בשעה 18.00 מחוץ לשער 11 בבלומפילד ולתמוך בקבוצה שבדיוק תעשה את הדרך באוטובוס מקרית שלום. במינהלת ביקשו מהנהלת מכבי תל אביב להוציא הודעה לאוהדים לא להגיע לאצטדיון הערב. כמו כן תיעשה הבוקר פנייה למשטרה כדי להרתיע ולבקש כוח אבטחה הרבה יותר משמעותי הערב. "הנושא הזה בנפשנו וזה לא צחוק", אמרו הבוקר במנהלת.

גם במשטרה ערים למתרחש והיום הבהירו: "לאור פרסומים המופצים בשעות האחרונות בצורה לא אחראית ברשתות מצד אוהדי כדורגל על כוונה להגיע לאצטדיון בלומפילד היום (ד') לקראת משחק הכדורגל אשר יתקיים ובכוונת האוהדים להקרין מחוץ לאצטדיון על גבי מסכים את המשחק.

"משטרת ישראל מבקשת להבהיר בזאת כי לא תתאפשר כל הקרנה בשל הטעמים הבאים:

א. שימוש במרחב הציבורי מחייב אישור רשות מקומית לעניין התקהלות בהיעדר אישור רלוונטי לא ניתן להתקהל.

ב. ההתקהלות עלולה להפר את הנחיות משרד הבריאות בנוגע להיעדר מימוש הנחיות הריחוק החברתי והתקהלויות.

ג. ריכוז קהל עלול להוביל לחשש לשלום הציבור ועלול להפר את הסדר הציבורי.

"משטרת ישראל ופקחי הרשות המקומית יבצעו אכיפה נגד הפרות התקנות לשעת חירום לרבות פיזור התקהלויות ולאחר מכן מיצוי הדין עד תום עם אלו שיבחרו להפר זאת באופן בוטה".

אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לבלומפילד. דוד רוזנטל
אוהדי מכבי תל אביב לפני המשחק/דוד רוזנטל
אוהדי מכבי תל אביב לפני מכבי חיפה. דוד רוזנטל
אוהדי מכבי תל אביב לפני מכבי חיפה/דוד רוזנטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully