וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר מרוצה מהמחליפים, שחקני חדרה במחווה לג'ורג' פלויד

מאמן הפועל חדרה היה מרוצה משחקני הספסל שהביאו את השינוי במהלך ה-2:2 הדרמטי מול סקציה נס ציונה. ליאור זדה: "חבל, אבל נתאושש גם מהמשחק הזה"

אוהדי מכבי תל אביב לפני מכבי חיפה/ברני ארדוב

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לבלומפילד

אכזבה גדולה נרשמה הערב (רביעי) בקרב אנשי נס ציונה. הכתומים כבר צעדו ביתרון 0:2 בדקה ה-56, ונכנסו לתוספת הזמן מול הפועל חדרה ביתרון 1:2 אך ספגו בצורה אכזרית בדקה ה-95, סיימו ב-2:2 ופספסו הזדמנות לעלות מעל הקו האדום. בהפועל חדרה שמחו על הנקודה שהרוויחו ברגע האחרון וגם פירגנו לשחקן הצעיר גלעד אברמוב שעלה כמחליף וכבש את שער השיוויון הדרמטי.

מאמן הפועל חדרה שרון מימר אמר אחרי המשחק: "הראינו אופי, לחזור מ-2:0 זה לא קל ובמיוחד מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה. אני שמח שהמחליפים שינו את המשחק והראו לי שזו קבוצה בריאה. ניקח את זה הלאה. בחלק ההתקפי עשינו כמה מהלכים יפים לקראת הסיום, מבחינה הגנתית היינו קצת חלודים, ספגנו שערים של נאיביות. נתקן את הדברים האלה בהמשך. המחצית הראשונה הייתה צפופה וכבדה. יצאנו לא טוב למשחק במחצית השנייה והם פירקו אותנו. החלפנו שיטה ואז הייתה שליטה שלנו, יכולנו גם לנצח, אבל לא נהיה חזירים". על גלעד אברמוב: "אחלה גלעד, זה ילד של המועדון ואני שמחים לתת לו את הבמה ושיתקדם. אני שמח בשבילו".

ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
"גם אם היינו מנצחים, שום דבר לא היה נגמר היום". ליאור זדה/שלומי גבאי

מאמן נס ציונה ליאור זדה: "אכזבה, ניצלנו בנס בדקה ה-92, אבל בכל זאת ספגנו. חבל, אבל נתאושש גם מהמשחק הזה עם כל הקושי. המחצית הראשונה הייתה לא רעה מבחינתנו, בשנייה שיחקנו מצוין ואז ספגנו את ה-2:1 שנכבש בדקה קריטית, הכנסתי שחקנים מנוסים כדי שיחזיקו את המשחק, אבל לצערי זה לא עבד. גם אם היינו מנצחים, שום דבר לא היה נגמר היום. נצטרך לדעת לקחת".

על רז שטיין אמר המאמן: "רז שטיין עושה עונה אדירה, הוא גם התבגר מאוד. אנחנו צריכים את כולם במשימה הזו. הזרים חזרו לא מזמן, הם ייכנסו לרוטציה לאט לאט".

כובש שער השיוויון גלעד אברמוב: "כולם אמרו לי לנסות לבעוט מאחורה כי לא ישמרו. הקשבתי, בעטתי ונכנס ברוך השם. זו נקודה חשובה מאוד וזה עוזר לנו להישאר אולי סופית בליגה. אני מקדיש למשפחה, לחברה ולמועדון".

שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה עם ג'ורג' פוצ'יבה. שלומי גבאי
פוצ'יבה וזלקה במחווה לג'ורג' פלויד/שלומי גבאי
שחקן הפועל חדרה לוסיו יחד עם ג'ורג' פוצ'יבה במחווה לג'ורג' פלויד. שלומי גבאי
לוסיו ופוצ'יבה במחווה לג'ורג' פלויד/שלומי גבאי

בסיום המשחק ביצעו קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה, לוסיו וג'ורג' פוצ'יבה מחווה לזכרו של ג'ורג' פלויד שנהרג במהלך מעצר אלים על ידי שוטר במיניאפוליס שבארצות הברית. השלושה חשפו פיסות בד עם הכיתוב "צדק לג'ורג' פלויד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully