וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 0:1 את הרטה, מונס דאבור כבש שער בכורה

שער של אמרה ג'אן בדקה ה-58 סידר לצהובים-שחורים ניצחון. באיירן ניצחה 2:4 את לברקוזן, דיסלדורף-הופנהיים 2:2

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
האברץ צופה במשחק מהיציע/רויטרס

המחזור ה-30 בבונדסליגה יצא אתמול (שישי) עם ה-0:1 של פרייבורג על בורוסיה מנשנגלדבאך. בשבת באיירן מינכן ניצחה 2:4 את באייר לברקוזן בחוץ כשרוברט לבנדובסקי כובש את ה-30 שלו בליגה העונה ותומאס מולר מגיע ל-20 בישולים עם שניים נוספים. ר.ב. לייפציג אכזבה בענק עם 1:1 ביתי מול פאדרבורן ומונס דאבור כבש בשעה טובה את שער הבכורה שלו בליגה ב-2:2 של הופנהיים נגד פורטונה דיסלדורף. בורוסיה דורטמונד הצליחה לנצח 0:1 את הרטה ברלין הלוהטת משער של אמרה ג'אן.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. AP
דאבור חוגג את שער הבכורה בבונדסליגה/AP

פורטונה דיסלדורף - הופנהיים 2:2

מונס דאבור כבש את שער הבכורה שלו בבונדסליגה בדקה ה-16, אבל זה הספיק לצערו רק לנקודה עבור קבוצתו, שעלתה באופן זמני על המקום השישי שמוביל לליגה האירופית. דיסלדורף תמשיך להילחם על חייה בתחתית. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית כשהכובש הוא כמובן ראובן הנינגס. קווין שטוגר הגביה מימין, כל הגנת הופנהיים חלמה והנינגס נגח פנימה את ה-13 שלו בליגה העונה. בנימין הובנר הותיר את האורחת בעשרה שחקנים אחרי ששלח מרפק מיותר ומטופש לפניו של שחקן יריב כבר בדקה התשיעית. בדקה ה-17 הגיע שער הבכורה של מונס דאבור בבונדסליגה כשנותר חופשי ברחבה אחרי הדיפה אחת של השוער לבעיטה של שטפן פוש ובעט משלושה מטרים כדור שהשוער הצליח להסיט אבל הלך פנימה, 1:1 וברכות לדאבור. הופנהיים השלימה מהפך בדקה ה-61 מול האין הגנה שמנגד. רוברט סקוב פרץ משמאל ויישר כדור למרכז, סטיבן צובר המשיך בנגיעה מקצה הרחבה פנימה את ה-1:2. בדקה ה-75 הצליחה דיסלדורף לאזן. הווארד נורדבייט ביצע עבירה ברחבה וראובן הנינגס בעט את הפנדל פנימה וקבע 2:2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני באיירן מינכן חוגגים, בנז'מן פבאר, ג'רום בואטנג, קינגסלי קומאן. GettyImages
שחקני באיירן חוגגים את השוויון של קומאן/GettyImages

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 4:2

הבווארים עם ניצחון 15 ב-16 המחזורים האחרונים וחמישי מאז החזרה מהפסקת הקורונה. באייר לברקוזן, שחסרה את קאי האברץ הפצוע שצפה במשחק מהיציע, ספגה הפסד שהותיר אותה במקום החמישי עם 56 נקודות ובכך למעשה לא ניצלה את ההפסד של בורוסיה מנשנגלדבאך בפרייבורג. באיירן מינכן בסיטואציה מסוימת יכולה להבטיח את האליפות כבר במחזור הבא. רוברט לבנדובסקי השווה שיא קריירה עם השער ה-30 שלו בליגה בעוד תומאס מולר עם 20 בישולים רחוק רק בישול אחד מהשיא שקבע קווין דה בראונה בוולפסבורג. פלוריאן וירץ הפך לכובש הצעיר ביותר בהיסטוריה של הבונדסליגה כשהכניע את מנואל נוייר בדקה ה-89 ועשה את זה בגיל 17 ועוד 33 ימים.

המארחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה התשיעית. יוליאן באומגרטלינגר הכניס כדור עומק לעבר לוקאס אלאריו, שנותר מול מנואל נוייר והכניע אותו, 0:1 ללברקוזן. באיירן השוותה בדקה ה-27: לאון גורצקה הכניס כדור עומק לקינגסלי קומאן, שנותר לבד מול לוקאש הראדצקי והכניע אותו בקלות, 1:1. המוליכה השלימה את המהפך בדקה ה-42 כשהפעם גורצקה הוא הכובש. הקשר קיבל מסירה מתומאס מולר ובעט חזק ונגד כיוון התנועה של השוער מ-16 מטר, הראדצקי עוד נגע בזה אבל לא יותר וזה 1:2. בדקה ה-45 גנאברי הצליח לכבוש אחרי בישול של יוזואה קימיש וזה 1:3. חשבתם שלבנדובסקי לא יכבוש? חשבו שנית. הפולני מצא את הרשת בדקה ה-66 אחרי הגבהה מימין של תומאס מולר. זה שער ליגה 30 של לבנדובסקי העונה והבישול ה-20 של מולר. פלוריאן וירץ כבש שער יפה מאוד בדקה ה-89 אחרי בישול של פאוליניו והפך לכובש השלישי הכי צעיר בתולדות הבונדסליגה בגיל 17 ו-33 ימים.

אמרה ג'אן שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
אמרה ג'אן חוגג עם ויטסל/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 0:1

הצהובים-שחורים הצליחו להתאושש מההפסד לבאיירן מינכן עם 1:6 מול פאדרבורן במחזור שעבר והיום הצליחו להשיג שלוש נקודות גם מול יריבה קשה וקשוחה מאוד, שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המשחקים שלה מאז הפסקת הקורונה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-58: ג'יידון סאנצ'ו הקפיץ את הכדור לעומק, יוליאן בראנדט הוריד יפה בנגיחה ואמרה ג'אן המשיך בבעיטה פנימה את ה-0:1. דורטמונד הגדילה את הפער מהמקום החמישי לשבע נקודות.

בורוסיה דורטמונד עלתה אל המגרש עם חולצות שהביעו הזדהות עם ג'ורג' פלויד ולפני שריקת הפתיחה שתי הקבוצות כרעו ברך.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. AP
ורנר ולייפציג עם איבוד נקודות אומלל מבחינתם/AP

ר.ב. לייפציג - פאדרבורן 0:1

השוורים מנצחים בחוץ בקלות בכל משחק, אבל בבית הם לא ממש פוגעים והיום לא הצליחו לנצח אפילו את נועלת הטבלה ואיבדו שתי נקודות יקרות במאבק על מקום בליגת האלופות. למזלה של ר.ב. לייפציג, גם בורוסיה מנשנגלדבאך ובאייר לברקוזן איבדו נקודות. לייפציג עלתה ליתרון בדקה ה-27: טימו ורנר נשלח לעומק ופרגן יפה מאוד לפטריק שיק, שבעט בנגיעה פנימה את ה-0:1. כריסטיאן שטרודיק איזן בדקה ה-92 באופן מפתיע.

שחקני פרייבורג חוגגים עם נילס פטרסן. רויטרס
הכריע. פטרסן חוגג עם החברים/רויטרס

פרייבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1

בשעה טובה ומוצלחת, חגגה הקבוצה של כריסטיאן שטרייך ניצחון ראשון מאז חזרה מפגרת הקורונה, וכעת היא רחוקה נקודה בלבד מהמקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית. האורחת, לעומת זאת, נעצרה דווקא כשיכולה היתה לחלוף על פני ר.ב. לייפציג בדרך למקום השלישי, לפחות באופן זמני, והיא עלולה לאבד את המקום הרביעי לבאייר לברקוזן. נילס פטרסן הכריע, כשנגח פנימה כדור חופשי של וינצ'נזו גריפו בדקה ה-58. עשר דקות לאחר מכן השאיר אלסאן פלאה את גלדבאך בעשרה שחקנים, אחרי שספג כרטיס צהוב שני.

משחק נוסף:

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 2:0
למיינץ: מוסא ניאקטה (43), פייר קונדה מאלונג (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully