וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'יידון סאנצ'ו המריא לאנגליה ללא ידיעת דורטמונד בזמן הסגר"

הכוכב בן ה-20, שמנצ'סטר יונייטד זוממת לרכוש הקיץ, הרתיח את המועדון הגרמני כשטס ללא אישור ונדרש ב-14 ימי בידוד כשחזר. בנוסף גילו בדורטמונד שסאנצ'ו, ויטסל, הזאר וגררו נפגשו עם ספר צמרת בניגוד להנחיות

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

ג'יידון סאנצ'ו זכה השבוע למחמאות רבות על המחווה שהקדיש לג'ורג' פלויד, וזכה לגיבוי גם מההתאחדות הגרמנית שהחליטה לא להעמידו לדין למרות שהפגין עמדה פוליטית על המגרש, אך מסתבר שמאחורי הקלעים היהלום בן ה-20 של בורוסיה דורטמונד מעורר לא מעט בלאגן במועדון.

בגרמניה מדווחים שסאנצ'ו הרתיח את ראשי דורטמונד כשהתברר שבתקופת ההסגר בגרמניה בשל מגיפת הקורונה הוא המריא ללא ידיעתכם לאנגליה, שם ייתכן שנפגש עם אחת המחזרות אחריו (מנצ'סטר יונייטד מוזכרת כיעד האפשרי למעבר שלו הקיץ), כשבנוסף לעבירת המשמעת החמורה, הוא אף נדרש בבידוד של 14 יום עם שובו לגרמניה. על פי הדיווחים, זו הסיבה לכך שבדורטמונד הודיעו שסאנצ'ו פצוע, ולכך שהוא לא חזר להרכב עם שובה של הבונדסליגה.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד עם רפאל גריירו. GettyImages
ייענשו? סאנצ'ו וגררו/GettyImages

בנוסף, עומד סאנצ'ו במרכז עבירת משמעת נוספת שנחשפה היום, כשהתברר שהוא הזמין ספר צמרת לביתו על מנת להסתפר בתקופת ההסגר, מה שכמובן היה אסור בשעתו, וכך עשו גם שלושה מחבריו לקבוצה - אקסל ויטסל, רפאל גררו ותורגן הזאר. בתמונות שפורסמו אף נראים השחקנים והספר ללא מסיכות תוך זלזול בוטה בהנחיות, והם עשויים להיענש על ידי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully