וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים לאחר הקרב מול ז'אנג: יואנה ינדז'ייצ'יק חוזרת לרגעי האימה

אלופת ה-UFC לשעבר במשקל נוצה נזכרת ב"קרב הנשים הגדול בהיסטוריה" ממנו יצאה עם נפיחות חריגה. "הכאב היה עצום, אבל אני מכירה את כללי המשחק"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון חוזר להתאמן

שלושה חודשים עברו מאז הקרב שהוגדר כ"קרב הנשים הגדול בהיסטוריה" בין ווילי ז'אנג שגברה על יואנה ינדז'ייצ'יק הפולנייה בקרב על החגורה במשקל נוצה. כעת חוזרת האלופה לשעבר לרגעים המפחידים לאחר הקרב, ממנו ירדו השתיים עם דימום ונפיחות, כשינדז'ייצ'יק סבלה מנפיחות חמורה במיוחד במצחה.

ינדז'ייצ'יק שיתפה ברגעי האימה לאחר הקרב, כשירדה לחדר ההלבשה והביטה במראה: "הייתי המומה, נראיתי כמו זומבי", אמרה אחת הלוחמות הגדולות ב-UFC בשנים האחרונות. "הכאב היה עצום, במהלך הקרב חשבתי לפרקים אפילו להפסיק באמצע - אבל החלטתי להמשיך לדחוף קדימה בכל הכח".

יואנה ינדז'ייצ'יק, לוחמת UFC. GettyImages
"זה המחיר שהייתי צריכה לשלם". יואנה ינדז'ייצ'יק/GettyImages

הלוחמת הפולנייה הרגיעה את מעריציה והבהירה כי לא סבלה מנזק קבוע לאחר הקרב מלבד "לב שבור וצלקת בנשמה". כזכור, ינדז'ייצ'יק וז'אנג החליפו 351 מהלומות, כשינדז'ייצ'יק רשומה על 186 מתוכן - הכי הרבה אי פעם שניתנו מלוחם מפסיד ב-UFC. "ידעתי שאחלים בסופו של דבר", סיכמה ינדז'ייצ'יק. "זה המחיר שהייתי צריכה לשלם. אני עושה את זה (לוחמת MMA מקצועית) כבר 17 שנים, כך שאני מכירה את כללי המשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully