וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג לוחמי ה-MMA של קונור מקגרגור: "אנדרסון סילבה מספר 1, אני מספר 2"

אלוף ה-UFC במשקל נוצה ומשקל קל דירג בסדרת ציוצים בטוויטר את לוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, ופירגן לברזילאי האגדי עם קריצה: "המקום הראשון שמור לי בסוף הקריירה"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון חוזר להתאמן

בתקופה האחרונה החלו לעלות הצעות רבות לקרבות ראווה מציתי דמיון. שמות רבים של מתאגרפים ולוחמי MMA אגדיים נזרקו לאוויר כולל מאצ'אפים לא שגרתיים. בין השאר דובר על קרב בין אחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, אנדרסון סילבה, לבין קונור מקגרגור.

אולי הייתה זו בורסת השמות שהחלה להשתולל, אולי היה זה השעמום מכך שקרבות ה-MMA עדיין לא חזרו לפעילות מאז משבר הקורונה, אך אלוף ה-UFC לשעבר במשקל נוצה ומשקל קל החליט לדרג באופן פומבי את רשימת לוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, ובאופן מפתיע לא דירג את עצמו בפסגה - לבינתיים.

לוחם ה-UFC האירי קונור מקגרגור. רויטרס
"המקום הראשון שמור לי בבטחה עד סיום הקריירה. ובקלות". קונור מקגרגור/רויטרס

"אנדרסון סילבה הוא מספר 1, אני מספר 2 - אם לא יחד איתו בפסגה", כתב מקגרגור בטוויטר, תוך כדי שהוא מדרג מתחתיו לוחמים כמו ג'ורג' סנט-פייר וג'ון ג'ונס. בנוסף, האירי בעל הפה הגדול הבהיר כי הוא בטוח שהמקום הראשון ברשימת הגדולים בכל הזמנים יהיה שלו בסופו של דבר: "המקום הראשון שמור לי בבטחה בסיום הקריירה. ובקלות".

בעוד יהירותו של מקגרגורר ידועה לכל, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהציטוטים האלה של קונור מגיעים על רקע שמועות על קרב שנרקם בינו לבין סילבה, זאת בעוד ה-UFC ועולם ה-MMA בכלל ספגו מכה לא פשוטה כמו כל עולם הספורט. על אף גילו המתקדם של סילבה, ועל אף שכבר אינו בשיאו, קרב בין השניים בהחלט עשוי להצית את הדמיון לחובבי ה-MMA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully