וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון פיורי על האפשרות של קרב ראווה מול מייק טייסון: "בהחלט כן!"

השמועות על חזרתו של המתאגרף האגדי בן ה-53 לזירה ממשיכים לצבור תאוצה, כשהפעם מדובר על קרב ראווה מול אלוף העולם המכהן במשקל כבד. פיורי: "מאמין שהוא רציני"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון חוזר להתאמן

ניסיונות הקאמבק של מייק טייסון לעולם האיגרוף ממשיכים לצבור תאוצה. אלוף העולם לשעבר במשקל כבד העלה בתקופה האחרונה לא מעט סרטונים שלו מתאמן באופן אינטנסיבי לקראת חזרה אפשרית לזירה. לאחרונה חשף אחד המתאגרפים הגדולים בדור הנוכחי, טייסון פיורי, כי הוצע לו לקיים קרב ראווה מול טייסון בן ה-53.

בתקשורת האמריקאית מדווחים כי קולות החזרה של מייק טייסון בהחלט נלקחים ברצינות, כשמספר ספורטאים וארגונים העלו את אפשרות של השתתפות באירוע כזה, כשכולם מודעים לפוטנציאל הרווח הטמון בו. בין ההצעות שעלו, דובר על קרב אפשרי מול איוונדר הוליפילד שהכנסותיו ייתרמו לצדקה. בנוסף' דובר על קרב מול לוחם ה-MMA האגדי ונדרליי סילבה.

המתאגרף הבריטי טייסון פיורי. AP
מאמין שמייק טייסון רציני. טייסון פיורי/AP

עם זאת, אפשרות שממש מציתה את הדמיון לקרב החזרה של "Iron Mike" עלתה מכיוונו של אלוף העולם המכהן במשקל כבד, טייסון פיורי. "קיבלתי שיחת טלפון בה נאמר לי 'רוצה להילחם מול מייק טייסון בקרב ראווה?' התשובה שלי הייתה 'לעזאזל כן!', אני מאמין שהוא רציני לגבי קיום כמה קרבות", חשף פיורי בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות.

פיורי לא חיכה ואף החל במלאכת הטראש טוק: "הוא נלחם פעמיים מול הוליפילד, מה שאומר ששניהם זקנים עכשיו, לא? אני לא מתכוון להרוג לאף אחד את החלומות. אם שניהם (טייסון והוליפילד) כשירים להילחם, אז שיתנו להם לעשות מה שהם רוצים. זה החיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully