וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירת האיגרוף של טייסון פיורי בסכנה אחרי עדות בפרשת סמים: "נאלצתי לשקר בשבילו"

חוואי בן 70 חושף סיפור הזוי: איש צוות של המתאגרף הציע לי 25 אלף ליש"ט כדי להעיד שסיפקתי לו חזיר בר שפוטם בחומרים מזהמים, כדי שיוכל לחמוק מעונש על בדיקת סמים שבה כשל. "אני כבר נגעל מכל השקרים והרמייה הזאת, הציבור חייב לדעת את האמת"

אימג'בנק GettyImages

רק לפני מספר שבועות הוא ריגש את העולם עם ניצחון כנגד כל הסיכויים, אבל הלילה (בין שבת לראשון) באנגליה טוענים כי קריירת האיגרוף של טייסון פיורי בסכנה. על פי "דיילי מייל", חבר בצוות של פיורי הציע לחוואי 25 אלף ליש"ט בשביל לשקר במסגרת בדיקת סמים בשנת 2015.

היה זה אחרי שבדמו של פיורי נמצאו חומר בשם ננדרולון. הוא ובן דודו היואי טענו שהחומר נמצא בגוף שלהם מאחר שהם אכלו חזיר בר, שפוטם בחומרים מזוהמים. בעקבות זאת השניים קיבלו עונש קל, מה שאיפשר לפיורי לחזור לזירה בשנת 2017. בחודש שעבר, אחרי מסע אישי וסערות רגשיות, המתאגרף הצליח להשלים קאמבק הרואי, כאשר גבר על דאונטיי וויילדר וזכה בתואר אלוף העולם במשקל כבד, בקרב שהדהים את חובבי הענף.

על פי אותו חוואי מלנקשייר בשם מרטין קרפוט, טייסון פיורי והיואי פיורי ביקשו ממנו לשקר ולהעיד שהוא סיפק להם את חזיר הבר - על אף שמעולם לא עשה זאת. הם הבטיחו לו שישלמו לו 25 אלף ליש"ט, אבל לא עמדו בהבטחה. הוא חתם על שני תצהירים, שלטענתו הם שקריים.

פיורי, כידוע, נחשב לגיבור בבריטניה, בזכות סיפור חייו, אחרי שסבל מדיכאונות קשים וכבר רצה להתאבד, אבל בכל זאת הצליח להרים את עצמו מהתחתית, ולזכות בתואר אלוף העולם כשהוא גובר על וויילדר האימתני, מי שהיה בלתי מנוצח.

המתאגרף הבריטי טייסון פיורי. רויטרס
סיפור מוזר למדי. פיורי/רויטרס

עם זאת, קרפוט, החוואי בן ה-70, עלול לגרום לסוף הקריירה של המתאגרף השנוי במחלוקת, ה"ג'יפסי קינג". לדבריו, "אני כבר נגעל מכל השקרים והרמייה הזאת, הציבור חייב לדעת את האמת. מעולם לא היו לי חזירי בר. מעולם לא הרגתי חזיר בר... הבנאדם מהצוות שלו היה בפאניקה ואמר לי שהוא צריך עזרה. הוא אמר לי שאני רק צריך לחתום על טופס. הסכמתי. הבנאדם הזה עשה לי כמה טובות בחיים".

לדבריו, אילו היה נדרש, גם היה משקר על דוכן העדים. "הייתי כבר עמוק מדי בתוך זה", אמר, "חשבתי שאקבל על זה 25 אלף. לא חשבתי שזה דבר רציני מדי של חיים ומוות, אז הלכתי עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully