וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאונטיי וויילדר רומז לקונספירציה בהפסד לטייסון פיורי: מי נתן את ההוראה?

המתאגרף שאיבד את המאזן המושלם שלו טוען שהכניעה הייתה בניגוד לרצונו ושהמאמן שלו הושפע מהמחנה של פיורי. עוד הוסיף: התלבושת המיוחדת שקלה 20 ק"ג, זה גמר לי את הרגליים

יוטיוב

דאונטיי וויילדר סיפק שורה של הסברים על ההפסד בשבת לטייסון פיורי בקרב החוזר ביניהם על תואר אלוף העולם באגרוף במשקל כבד. פיורי שלח את וויילדר פעמיים לרצפה, עד שהשופט קני ביילס החליט להפסיק את הקרב בסיבוב השביעי אחרי שמהפינה של וויילדר נזרקה מגבת לבנה. המתאגרף עצמו טען אחר כך כי רצה להמשיך, עד שנזרקה המגבת הלבנה לאות כניעה.

וויילדר אף אמר שהוא שוקל לפטר את אחד המאמנים שלו, מארק ברלנד, ואף רמז שהוא הושפע מהמחנה של פיורי כשקיבל את ההחלטה להיכנע. המאמן הראשי של וויילדר, ג'יי דיס, הבהיר שהוא לא אישר לברלנד לזרוק את המגבת. וויילדר אף טוען שהמתאגרף אנתוני דירל, שעובד עם המאמן החדש של פיורי (שוגרהיל סטוארד), היה זה שהשפיע על ההחלטה להיכנע.

המתאגרף הבריטי טייסון פיורי נגד דאונטיי וויילדר. רויטרס
לא אישרתי להיכנע. וויילדר/רויטרס
המתאגרף דאונטיי וויילדר לפני הקרב מול טייסון פיורי. רויטרס
התלבושת שגמרה אותו/רויטרס
המתאגרף דאונטיי וויילדר לפני הקרב מול טייסון פיורי. רויטרס
המתאגרף דאונטיי וויילדר לפני הקרב מול טייסון פיורי/רויטרס

וויילדר אמר על ההחלטה: "זה אנושי, תגובה טבעית, של 'לא רציתי לראות אותך נפגע', אבל הייתי הרבה יותר פצוע בקרב מול אורטיז מאשר הפעם. עדיין הייתי צלול. עדיין ידעתי מה אני עושה. עדיין ידעתי איך לנוע בזירה. אומנם כבר לא היו לי רגליים, אבל ידעתי איך לזוז בזירה. לעזאזל, הייתי במאזן 0:42. עם עשרה ניצחונות רצופים בקרב הגנה על התואר. ידעתי מה אני עושה.

"כשמדברים על דאונטיי ווילדר, אני אף פעם לא מחוץ לקרב, בגלל הכוח העצום שיש לי. ראינו את זה הרבה פעמים. ואני מעדיף ליפול עם החרב והשריון מאשר כל דבר אחר. ואתם יודעים, זה שג'יי דיס אמר לברלנד לא לעשות את זה, והוא בכל זאת עשה את זה, זה כואב. זה גורם לך לחשוב על דברים.

"אני לא רוצה להיכנס למחשבות רעות או על קונספירציה, אבל זה גורם לך לחשוב. מישהו עשה משהו, למרות שאמרו לו לא. ומישהו שמושפע על ידי מישהו מהקבוצה היריבה, בנאדם שמתאמן עם המאמן של היריב - זה גורם לך לחשוב. הוא הושפע על ידי דירל! דירל היה מאחוריו וצעק לו 'זרוק את המגבת, אנחנו אוהבים את האלוף שלנו!'. ואתם יודעים שדירל עובד עם שוגר, המאמן היריב, המאמן של טייסון. ברלנד אומר שהוא לא שמע את זה, אבל כל השאר כן שמעו את זה? יש פה משהו לא בסדר. אני הולך לקבל החלטה גדולה, ונמשיך משם".

עוד בוואלה!

טייסון פיורי היה גדול על דאונטיי וויילדר והוכתר כאלוף העולם במשקל כבד

לכתבה המלאה

עוד טען וויילדר כי כבר ברגע שהגיע לזירה הוא הרגיש בעיה ברגליים שלו - שנוצרה בגלל התחפושת הכבדה שנשא על עצמו בכניסה לזירה, ששקלה כמעט 20 ק"ג. "היו הרבה דברים שעשינו לא בסדר, אבל אני לא לוקח אחריות", אמר על התלבושת הכבדה, שיוצרה לכבוד חודש ההיסטוריה השחורה, "שילמתי מחיר כבד, כי הרגליים שלי נגמרו בגלל המדים האלה, הם היו כבדים מדי, בערך 20 ק"ג. זה היה עליי 15-10 דקות עוד לפני שיצאתי, ואז עוד שמו עליי את הקסדה, ששקלה עוד. ואז ההליכה לזירה, ואז הטיפוס במדרגות לזירה, זה היה מאמץ גדול לרגליים שלי. ברגע שהורדתי אותה, הבנתי שהמשחק השתנה. בסיבוב השלישי כבר לא היו לי רגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully