וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון פיורי היה גדול על דאונטיי וויילדר והוכתר כאלוף העולם במשקל כבד

הבריטי סיפק קרב מושלם וחגג עם שירת "אמריקן פאי": "המלך שב לכס המלכות". בטוויטר עסקו בעיקר בליקוק הדם מצווארו של האמריקאי

רויטרס

בסיומו של אחד מקרבות האגרוף המתוקשרים ביותר בשנה האחרונה, ניצח הבוקר (ראשון) טייסון פיורי את דאונטיי וויילדר בלאס וגאס, לעיני אגדות כמו מייק טייסון, לנוקס לואיס ואחרים, והוכתר שוב כאלוף העולם במשקל כבד. הבריטי, המכונה "מלך הצוענים", לא הותיר לאמריקאי שום סיכוי, ובסיבוב השביעי הפיל את וויילדר האימתני לקרשים. "זה הניצחון הגדול ביותר של מתאגרף בריטי מחוץ לממלכה", התמוגגו ב"דיילי מייל". "הצורה בה הושג רק מגדילה את ההישג. זה היה פנומנלי".

פיורי, שסיים בתיקו עם האמריקאי לפני 14 חודשים, היה הפעם דומיננטי יותר מהפתיחה ועד הסיום, ובסיבוב השביעי הניף מאמנו של וויילדר את הדגל הלבן, מחשש שהמתאגרף שלו עלול לסבול מנזק גופני חמור. "הלוואי שהוא היה נותן לי לעשות את זה לבד, אני לוחם, אבל פיורי עשה מה שהוא עשה ואין תירוצים", הודה האמריקאי, שרשם את הפסדו הראשון בקריירה. "המתאגרף הטוב יותר ניצח הפעם. אפילו הגדולים ביותר הפסידו וחזרו, זה חלק מהעניין. אחזור חזק יותר בפעם הבאה, זה כל הסיפור באגרוף".

לברון ג'יימס מפרשן

ממש כמו שהבטיח ערב הקרב, העניק פיורי ל-15,816 שהגיעו לזירה במלון MGM את הגירסה שלו לשיר "אמריקן פאי". לאחר שסיים את הקריוקי המאולתר, החמיא בסיום לאלוף היוצא: "מגיע לו כל הכבוד, הוא בא לכאן כמו גבר ונלחם. הוא עוד יחזור להיות אלוף. אבל אני חייב להגיד - המלך שב לכס המלכות היום".

השניים סיכמו ערב הקרב על חלוקת רווחים שווה, שתשלשל לכיסו של כל אחד מהם 25 מיליון דולר לכל הפחות. כעת לווילדר יש 30 יום להחליט האם הוא רוצה לקבוע קרב חוזר, או שמא לוותר.

עוד לפני הקרב אמר פיורי שהוא "רוצה לטעום דם", ובאופן מוזר למדי זה בדיוק מה שהוא עשה. וויילדר נאלץ לקבל תפרים בשל הפצע באזנו, ואף נלקח לבית החולים לסדרת בדיקות.

עוד בוואלה!

סרטון מזעזע מארגנטינה: אוהד עם סכין דוקר במהלך קטטה

לכתבה המלאה

פיורי (31) עשה זאת במשקל של 123 ק"ג - האלוף השני הכי כבד בתולדות קטגוריית המשקל הגבוהה ביותר. הכבד ביותר, אגב, היה ניקולאי ואלואב, שזכה בתואר ב-2005, במשקל 146 ק"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully