וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר יחמיץ את מנצ'סטר סיטי ואת הקלאסיקו, עלול להיעדר חודשיים

הבלגי נפצע בעצם השוקית בהפסד ללבנטה ויחמיץ לא רק את צמד המשחקים החשובים. ראמוס וקרבחאל התלוננו על "חוסר אחידות", בספרד יודעים: "הקלאסיקו - חיים ומוות"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הטובים ביותר שיסיימו חוזה בקיץ

ריאל מדריד נכנסת לשבוע החשוב ביותר שלה העונה בצרות צרורות. לאחר ה-2:2 עם סלטה ויגו בשבוע שעבר, נכנעו אמש (שבת) הבלאנקוס 1:0 ללבנטה, ולקלאסיקו הלוהט מול ברצלונה בדיוק בעוד שבוע הם יגיעו מהמקום השני, עם שתי נקודות פחות מהאלופה, והפרש שערים פחות טוב (+29 לעומת +33). אלא שעוד לפני הקרב הגדול על פסגת הלה ליגה, יש לזינדין זידאן ושחקניו משימה חשובה לא פחות: ביום רביעי יארח את מנצ'סטר סיטי למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, וברור לכל שביכולת כזו גם המפעל האהוב כל כך על ריאל עלול להיעלם בין רגע.

אם ההפסד עצמו לא הספיק, הרי שבדקה ה-67 דידה החוצה אדן הזאר הפצוע, ארבעה ימים בלבד לפני המפגש עם סיטי, ואחז בקרסולו הימני. לאחר בדיקות שנערכו לו היום, נקבע כי הבלגי סובל מקרע קטן בשוקית. תקופת ההיעדרות המדויקת לא נקבעה, אולם בספרד כבר קבעו כי יחמיץ את שמינית גמר האלופות, את הקלאסיקו ביום ראשון הבא ו"מספר משחקים נוספים", לפי "מארקה". בגופי תקשורת אחרים הוערך כי תקופת ההיעדרות עלולה להיות חודשיים. "זה לא נראה טוב. זה יותר מסתם מכה, וגם באותו מקום בו הוא נפצע בעבר", אמר אמש זידאן המודאג.

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. רויטרס
זו לא העונה שלו. הזאר/רויטרס

"ללא שערים וללא מנהיגות", נכתב ב"אס" על המשחק חסר ההשראה של ריאל. "הקלאסיקו יהיה משחק של חיים ומוות. מאז שכריסטיאנו עזב קארים בנזמה לקח צעד קדימה, אבל משחקים כמו אתמול מחזירים אותו אחורה. הוא יכול היה להבקיע שלושער".

"לא הצלחנו להבקיע, וכמובן שבכדורגל זה הדבר החשוב ביותר", סיכם זידאן. "הגענו להרבה הזדמנויות, אבל פספסנו. הפסדנו חמש נקודות בשבועיים, אבל ככה כשהיריבות טובות. לא קל לנצח. היו לנו תקופות טובות ועכשיו יש גם תקופות כאלה כרגע אנחנו כועסים, אבל יש לנו ארבעה ימים להתכונן למשחק חשוב. נהיה חייבים להתאושש, כי מצפים לנו משחקים מכריעים".

דני קרבחאל הודה שקבוצתו מגיעה במצב לא טוב למשחקים שעשויים להכריע את העונה שלה: "הובלנו בשלוש על ברצלונה ועכשיו אנחנו בפיגור של שתי נקודות. ברור לגמרי שאי אפשר להירדם. עכשיו צריך לחשוב על יום רביעי, המשחק הראשון יהיה קשה מאוד, ורק אחריו נחשוב על הקלאסיקו. אפשרנו ללבנטה קצת יותר מדי חופש ובסופו של דבר הם כבשו שער מצוין וזה עלה לנו בשלוש נקודות. אחרי השער היינו קצת בלחץ. זה נכון שיש לנו בעיה להבקיע שערים".

המגן אף התייחס לפנדל שלטענתו ריאל צריכה היתה לקבל בשל נגיעת יד ברחבה ואמר: "גם השופטים לא יודעים מתי הם צריכים לשרוק ליד. זה מוזר. גם השחקנים לא יודעים. אנחנו רק יכולים לציית להחלטות".

גם לסרחיו ראמוס היו תלונות על האיש עם המשרוקית. "אני לא אוהב לדבר על שופטים, כולם יכולים לטעות מדי פעם, אבל אני מודה שהטעויות הללו לפעמים גורמות לך לחשוב כל מיני דברים. אין אחידות בשיפוט, ויש קבוצות שיש להן קריטריונים אחרים. שרקו פנדל הזוי לחובתי בסופרקופה, והיום היו צריכים להישרק שני פנדלים לזכותנו ולא קיבלנו אותם. דפקנו אותנו הערב".

אחר כך כתב ראמוס ברשתות החברתיות: "אנחנו זועמים, אבל אסור להוריד את הראש. חייבים לשכוח מזה ומחר לדחוף עוד יותר חזק לקראת השבוע החשוב מאוד שמגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully