וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של חביב במצב קריטי, קונור עם רגע אנושי: "מתפלל לשלומו"

המאמן המוערך עבדולמנאפ נורמגומדוב, התעורר מתרדמת, אבל מצבו עדיין קריטי. קונור שם את היריבות בצד: "גאון קרבות אמיתי!"

רויטרס

בווידאו: חגיגות במחצ'קאלה אחרי הניצחון המפורסם של חביב על מקגרגור

על פי דיווחים ברוסיה, אביו של חביב נורמגומדוב, עבדולמנאפ, התעורר מתרדמת, אבל מצבו מוסיף להיות קריטי. רמזאן רבדאנוב, אחד ממקורבי המשפחה, אמר לטלוויזיה הרוסית: "עבדולמנאפ חזר היום להכרה, אבל עדיין לא מדבר. אתמול הוא היה מורדם אחרי שעבר ניתוח לב".

נורמגומדוב האב, בן 57, אושפז לפני כמה שבועות בבית חולים בדגסטאן בגלל מה שהוגדר בתחילה כ"הסתבכות של דלקת ריאות ושפעת". ברוסיה מספרים שהוא עבר בדיקת קורונה וכי היא יצאה שלילית. השבוע הוא הוטס למוסקבה בגלל הרעה במצבו.

חביב נורמגומדוב ביחד עם אביו, עבדולמנאפ נורמגומדוב. AP
חביב ואביו עם החגורה בנובמבר 2018/AP

עבדולמנאפ הוא דמות מוכרת מאוד בעולם אומנויות הלחימה ומאמן מוכר ומוערך שתחת ידיו עברו לוחמים רבים, לא רק בנו הבלתי מנוצח. כמובן שהוא משמש כדמות המשפיעה ביותר על חביב והיה זה שלאורך כל השנים התווה את דרכו.

יריבו המר של בנו, קונור מקגרגור, מנהל קרבות ציוצים עם חביב מאז הקרב הזכור ביניהם והשניים מתכתשים (מאחורי המקלדת) על בסיס כמעט שבועי. אבל הפעם אפילו האירי שם בצד את הדם הרע וצייץ אתמול: "מתפלל להחלמתו של עבדולמנאפ נורמגומדוב. אדם שאחראי ליותר אלופי עולם מאשר אנחנו יודעים. גאון קרבות אמיתי! מאוד נעצבתי לשמוע את החדשות. אני מתפלל בשביל משמפחת נורמגומדוב כעת".

לפני כמה שבועות חביב נורמגומדוב העלה תמונה של אביו לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "זה זמן לא פשוט עבורנו. תנו יתר תשומת לב לא רק למשפחה הגרעינית שלכם, אלא גם להורים שלכם. ההורים הם המפתח לגן עדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully