וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור לועג לנמסיס: "זה קרב בין פחדנים, וחביב השתפן ראשון"

אלוף ה-UFC נורמגומדוב חזר לרוסיה ונמנע מהקרב נגד טוני פרגוסון, האירי עקץ: "עכשיו זה 2:3 בהתחמקויות לטובת טוני. אני בכושר ומוכן לקרב"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

קונור מקגרגור ניצל היום (חמישי) את ההזדמנות כדי לעקוץ את הנמסיס חביב נורמגומדוב, שהודיע על חזרה הביתה לדגסטן שתגרום לו להיכנס לבידוד ובכך להימנע מהקרב על תואר האליפות למשקל קל ב-UFC נגד טוני פרגוסון שנקבע ל-18 באפריל. מקגרגור לא אהב את ההתחמקות הזו וטען כי "היה קרב של פחדנים בין חביב לטוני, וחביב השתפן ראשון".

קונור מקגרגור חביב נורמגומדוב לוחמי MMA. AP
הרבה דם רע. קונור מקגרגור מול חביב נורמגומדוב/AP

ההודעה של חביב גרמה לכך שהקרב נדחה בפעם החמישית, ומקגרגור עקץ בטוויטר: "זו בכל מקרה הייתה תחרות בין פחדנים. חביב ברח ראשון, אז עכשיו זה 2:3 לטובת טוני בהתחמקויות. ברכות, טוני. חביב ברח מארה"ב למרות המשבר, וזה מסוכן מאוד".

על עצמו כתב הלוחם האירי: "אני בכושר ומוכן לקרב כאן ועכשיו! כשכל זה התחיל, אמרתי לעצמי שאני שמח שאין לי קרב מאורגן, אבל אם היה לי, הייתי עומד במחויבות ומתחרה. ומנצח".

פרגוסון הציע בינתיים לשלול את התואר מחביב והבהיר: "חביב וקונור רצים עם הזנב בין הרגליים, אני האלוף. אני אנגב את הרצפה עם הראש של חביב".

בלייב באינסטגרם נקב חביב בשני תאריכים אפשריים לקיום הקרב, בתקווה שבפעם השישית הוא לא ידחה. "אני מבין שעובדים על אירוע שיהיה בסן פרנסיסקו באוגוסט, אולי עד אז המצב יהיה בסדר", אמר הרוסי. "הבנתי שגם מתוכנן אירוע לאחר מכן באבו דאבי בספטמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully