וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: מאמן MMA נעצר בחשד למעורבות ברצח איש עסקים

ולדימיר אוסייה בן ה-35 שנבחר למאמן השנה ברוסיה ב-2016 נעצר עם עוד מספר חשודים עד תום ההליכים. משטרת רוסיה: "החקירה נמשכת"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון חוזר להתאמן

ענף ה-MMA ברוסיה סוער בעקבות מעצרו של המאמן המוערך ולדימיר אוסייה אשר לפי החשדות עשוי להיות מעורב ברצח של איש העסקים ניקולאי לאונוב, בפרשה אשר לטענת המשטרה כוללת מספר רב של אנשים אשר היו מאורגנים תחת ארגון פשיעה אחד. המקרה המיוחס לאוסייה התרחש במרכז קניות במוסקבה בשנה שעברה.

"החקירה נמשכת", הודיעה משטרת רוסיה. "כל העצורים, כולל ולדימיר אוסייה, נמצאים בחקירות ונגבות מהם עדויות בנוגע לרציחתו של איש עסקים באיזור פרברי מוסקבה בשנת 2019". לפי הדיווחים ברוסיה, המשטרה טוענת כי מצאה מצבורים רבים של קוקאין בקרבת בניין הדירות בו שהה אוסייה. לטענת המשטרה אוסייה השליך את הסמים מכיוון שרצה להיפטר מראיות.

ולדימיר אוסייה, בן 35, הוכתר למאמן השנה בשנת 2016 על ידי ארגון ה-MMA הרוסי, וב-2019 זכה בפרס "המאמן של רוסיה", שהוא הפרס היוקרתי ביותר אשר מוענק למאמן במדינה. הלוחם המפורסם ביותר אשר התאמן תחת אוסייה הוא מאגומד איסמאילוב. למרות המעצר, אוסייה זוכה לתמיכה מהקולגות שלו: "זה שהוא נעצר ונמצא תחת חשד לא אומר שהוא הורשע, אלו שני דברים שונים", אמר קמיל גדז'ייב, עסקן MMA מוכר ברוסיה. "לדבר על אשמה זה עוד מוקדם. אם זה נכון מדובר במכה קשה ועצובה לכל ענף ה-MMA ברוסיה".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully