וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינה ווייט מגיב לג'ון ג'ונס וטוען כי הוא דורש סכומי כסף "מופרכים"

קומישינר ה-UFC הגיב לטענות האלוף במשקל קל-כבד לפיהן הוא זה שמסכל את הקרב מול פרנסיס נגאנו. בתחילת השבוע ג'ונס כתב ברשת החברתית כי הוא מוותר על חגורת האליפות שלו

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון מתאמן

קומישיניר ה-UFC דיינה ווייט הגיב לראשונה לדבריו של האלוף ג'ון גונס שהכריז כי הוא מוותר על חגורת האליפות במשקל קל-כבד, זאת לאחר סכסוך מתמשך וציבורי בינו לבין ווייט לאחר שכשל המו"מ בין הצדדים לגבי קיום קרב בין ג'ונס לבין פרנסיס נגאנו, אחד הלוחמים הבולטים בקטגוריית המשקל הכבד.

לטענת ווייט ג'ון ג'ונס דרש סכומי כסף "מופרכים", אשר דומים לסכומים שמרוויח המתאגרף המפורסם דאונטיי ווילדר (30 מיליון דולר), בשביל להיכנס לזירה מול נגאנו. ג'ונס מצדו מכחיש את הטענות ולפי הדיווחים בארצות הברית הוא מאוכזב ופגוע "מנסיונותיהם של הבוסים שלו לקחת ממנו קרדיט".

ג'ון ג'ונס לוחם MMA. GettyImages
""נכון לעכשיו, אין שום דבר שאני יכול להרוויח מלהילחם". ג'ון ג'ונס בקרב/GettyImages

בתחילת השבוע חשף ג'ונס ברשתות החבריות כי הוא מתכנן לוותר על חגורת האליפות במשקל קל-כבד בה הוא מחזיק, וכי לא יילחם במסגרת ה-UFC בעתיד הקרוב. "רייס נגד ג'אן על חגורת האליפות במשקל קל-כבד", כתב ג'ונס בפוסט שהעלה. "נכון לעכשיו, אין שום דבר שאני יכול להרוויח מלהילחם באף אחד מהם. תודיעו לי אם תרצו לארגן איזה יום ב-2021 בשביל הקרב הזה. בתקווה שתהיו מוכנים לשלם עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully