וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תנסה לסגור גם עם ביטון, וארן וגאנם, חשש בקבוצה מעייפות לקראת חצי גמר הגביע

4.6.2020 / 8:24

אחרי לואי טהא, בקבוצה ינסו לסגור עם שחקנים נוספים לעונה הבאה. דאגה במועדון מעומס המשחקים לקראת בני יהודה

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים אחרי הניצחון על מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע הודו שלא הגיעה להם יותר מנקודה מול הפועל חיפה
- דאגה בקבוצה מכמות המשחקים והצפיפות לקראת חצי גמר גביע המדינה
- יוסי אבוקסיס צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים בשבת אף שמדובר במשחק על המקום הרביעי
- אנתוני וארן, אורן ביטון וקייס גאנם הבאים לסגור על חוזה חדש
- מאמץ גדול לסגור את מתווה ההישארות של אלטון אקולטסה

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. דני מרון
הראש כבר בגביע. אבוקסיס/דני מרון

אם אחרי התיקו בשבת בטדי מול בית"ר ירושלים, בהפועל באר שבע היו מאוכזבים כי הרגישו שהגיעה להם יותר מנקודה, אמש (רביעי) אחרי ה-1:1מול הפועל חיפה התחושה היתה שהגיעה להם פחות מנקודה. "כנראה שקשה לנו עדיין לייצר שני משחקים טובים תוך ארבעה ימים", הסבירו במועדון. "במיוחד כשמדובר בשני משחקי חוץ בירושלים ובחיפה שדורשים מאמץ מיוחד של נסיעה והיערכות למשחק חוץ".

זו הסיבה שבקבוצה יצאו גם מודאגים בשל כמות המשחקים והצפיפות עד משחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי הבא. למעשה תשחק הקבוצה ארבעה משחקים ב-11 ימים וזאת אחרי פגרת הקורונה הארוכה. בשבת תארח הפועל באר שבע את הפועל תל אביב וקרוב לוודאי שהמאמן יוסי אבוקסיס יערוך מספר רב של שינויים בהרכב וזאת כדי לשמור את השחקנים לחצי הגמר ארבעה ימים לאחר מכן. אבוקסיס מחשיב את המיקום בליגה ורוצה את המקום השלישי על חשבון בית"ר ירושלים, אבל מודה כי חצי הגמר בגביע המדינה חשוב יותר ומכאן שההרכב בשבת וחלוקת הדקות יהיו ביחס למשחק מול בני יהודה בחצי גמר גביע המדינה. ההערכה היא שמיגל ויטור, בן ביטון, דויד סימאו, ז'וזואה ובן שהר יהיו בן אלה שלא יפתחו בשבת כדי לשמור אותם רעננים לגביע. "יכולנו לצמק את הפער מבית"ר ירושלים לשתי נקודות בלבד, אבל לפחות התרחקנו נקודה מהפועל תל אביב שדולקת אחרינו", סיכמו במועדון.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"נקשר למועדון". אקולטסה/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך בימים הקרובים יימשכו מהלכי הקיצוץ מול השחקנים לעונה הבאה. כזכור לואי טהא היה האחרון שקיצץ וההערכה היא שהבאים בתור לסגור על חוזים מקוצצים לעונה הבאה הם אנתוני וארן, אורן ביטון וקייס גאנם. אבוקסיס הביע הסכמתו לקיצוץ בעונה הבאה וקרוב לוודאי שהקיצוץ שיעשה יהיה זהה לזה שהיה העונה בשל הקורונה ויעמוד על 35 אחוז.

באשר לאלטון אקולטסה, מקווה המנכ"ל אסי רחמים להתקדם מול סנט טרוידן על מתווה רכישת הכרטיס בין אם על ידי חלוקת הרכישה לשלושה תשלומים על מנת להקל על הפועל באר שבע ובין אם על ידי זה שהשחקן יאריך חוזה מול הקבוצה הבלגית ושוב יושאל לעונה אחת להפועל באר שבע. בקבוצה מקווים כי שום קבוצה ישראלית לא תיכנס בינם לבין אקולטסה ולא תנסה לפתות אותו על ידי רכישת כרטיסו מהבלגים. "אלטון נקשר למועדון ורוצה להישאר בהפועל באר שבע. במיוחד בתקופה הזו, נותר רק לקוות ששום קבוצה לא תנסה לבצע עליו מחטף כי הוא הביע את רצונו לשחק בהפועל באר שבע בעונה הבאה", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully