וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעדיפה שאיביץ' יישאר, המאמן מעדיף להתקדם. גלזר: "אמרנו שאסור לתת לחיפה לחזור"

4.6.2020 / 13:05

המאמן מכוון לאירופה, הצהובים החלו לקבל הצעות. איביץ' החמיא לחוזז וגלזר, שאמר: "אמרנו שאסור לתת למכבי חיפה לחזור". שכטר נגד החלטות השופטים

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים לאחר הניצחון על מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב מתעקשים: לא לקחנו עדיין אליפות
- בקבוצה סימנו מטרה לשבור את שיא הנקודות מהעונה שעברה
- ולאדן איביץ' סיפר שהוצע לחוזז לצאת בהשאלה בינואר ושגלזר התעקש לפני שנתיים להמשיך להיות מושאל
- במועדון עדיין מקווים שהסרבי ימשיך לעונה שלישית ויכולים לממש את האופציה שיש להם
- איביץ' מעדיף ליגה במערב אירופה כדי לעשות קפיצת מדרגה
- איתי שכטר נגד החלטות השופטים

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא נראה שיישאר גם בעונה הבאה. איביץ'/ברני ארדוב

אף ששמרו על איפוק בתגובות לתקשורת, התחושה במכבי תל אביב אמש (רביעי) בתום ה-0:2 על מכבי חיפה היתה שהסיפור גמור. 12 נקודות הפרש ממכבי חיפה כשיש עוד 24 נקודות בקופה הן כביכול עוד סיפור פתוח, אבל זו מכבי תל אביב שלא הפסידה כל העונה ונראה שהסיכוי שלה לשבור את השיא של העונה שעברה כשצברה 89 נקודות גדול יותר מהסיכוי שהיא בטעות תאבד את האליפות. למעשה, מעבר להבטחת האליפות במישור המעשי מסמנים כעת במכבי תל אביב את שיא הנקודות מהעונה שעברה כיעד ורוצים לצבור יותר מ-19 נקודות עד סוף העונה.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב חוגג עם דן גלזר. ברני ארדוב
מזל שהוא הקשיב. גלזר חוגג עם החברים/ברני ארדוב

אפילו המאמן ולדאן איביץ' שהתעקש לשמור על פני הקרח הידועים שלו והזכיר שיש משחק חשוב ביום שני מול בית"ר ירושלים בטדי, היה קצת נדיב עם התייחסות פרטנית לכמה שחקנים, דבר שהוא לא נוהג לעשות. על מתן חוזז שהפך להברקה שלו בשני המשחקים האחרונים, סיפר הסרבי: "אני זוכר שיחה אישית שלי עם חוזז בחודש ינואר. שאלתי אותו אם הוא רוצה לצאת להשאלה עד סוף העונה. הוא אמר לי שהוא רוצה להישאר ולהילחם על המקום שלו במכבי תל אביב. אני שמח עבורו אחרי שני המשחקים האלה. הוא עבד מאוד קשה והוא ראוי להצלחה שלו".

באשר לדן גלזר הלך איביץ' אפילו יותר רחוק: "אני זוכר כאשר הגעתי למכבי תל אביב לפני שנתיים, דן היה אחרי עונת השאלה והוא רצה להמשיך לעוד עונת השאלה. אני התעקשתי שהוא יישאר והיום הוא מבין כמה זה היה נכון מבחינתו. גלזר הוא מותג הרבה יותר יוקרתי היום במכבי תל אביב והערך שלו כשחקן עלה". איביץ' גם דיבר על דור פרץ שפתח לראשונה אצלו מאז חודש אוקטובר. "דור עבד מאוד קשה מאז הפציעה שלו כדי לחזור לעצמו. אני שמח בשבילו שהוא פתח במשחק הזה והציג יכולת טובה כמו אייל גולסה שכבש שער נהדר. יש לנו קישור חזק שעשה עבודה מצויינת ברמה הטקטית".

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זכה למחמאות מאיביץ'. חוזז חוגג/ברני ארדוב

איביץ' בדרך לאליפות שנייה והוא יהיה המאמן הזר היחיד במכבי תל אביב שלוקח שתי צלחות, אבל נכון לעכשיו אין לו כוונה להישאר לעונה נוספת. במכבי תל אביב רוצים אותו לעונה שלישית ויכולים לממש את האופציה שיש להם עליו, אבל בקבוצה יודעים שהוא מעדיף לעבור ליעד חדש ולנסות להתקדם לליגה בכירה יותר מהליגה הישראלית במערב אירופה ולכן התחילו כבר לקבל הצעות מצד סוכנים שרוצים להנחית מאמנים במועדון. וליקו פאונוביץ' הסרבי הוא שם שהוצע, אך הצהובים עדיין לא רוצים לעסוק בזה ומקווים שהסרבי יחליט בכל זאת להישאר, דבר שכרגע נראה מאוד רחוק. בכל מקרה המאמן סירב להתייחס לעתידו והציע לתקשורת להמשיך ולעסוק רק בקבוצה ובשאיפותיה להבטיח את האליפות השנייה בקדנציה שלו.

דן גלזר אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "היה משחק קשה מאוד, אינסטינסיבי. רוצה להקדיש את הניצחון היקר הזה לכל האוהדים שצפו בנו בבית, אני בטוח ששמחו איתנו ביחד, הם חסרו לנו ואני בטוח ששמחו איתנו ביחד - זה בשבילכם.

"זו הייתה שמחה גדולה, התפרצות של רגשות, זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו. דיברנו על זה כל השבוע, ועל זה שאסור לתת למכבי חיפה לחזור. ביום שני נגיע לטדי וצריך לעשות את העבודה, והכי חשוב לא להוריד את הרגל מהגז".

במהלך המשחק איתי שכטר ספג כרטיס צהוב על התחזות, אחרי שנפל ברחבה. היום העלה החלוץ סטורי באינסטגרם, נגד החלטות השופטים. הוא פרסם סרטונים של שתי עבירות שלדעתו נעשו עליו והיו שוות פנדל - במשחק נגד מכבי חיפה ובמשחק נגד הפועל חיפה. באחד הסרטונים שהעלה שכטר, שמרגיש שמקפחים אותו באופן סדרתי אחרי שנדבקה בו סטיגמה של שחקן שמנסה להכשיל שופטים ועושה הצגות, נשמע מוטי איווניר, שפירשן את המשחק נגד הפועל חיפה, אומר כי "שכטר מרגיש ששופטים מתייחסים מראש כאילו אין כלום בנפילות שלו אבל לפעמים כן יש מגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully