וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זועמת: "להשוות קבוצה לארגון טרור זה חמור". בלבול על ההפסד: "שלטנו יותר מהם"

3.6.2020 / 22:51

הירוקים כעסו על שחקני מכבי תל אביב ששרו "מכבי חיפה חיזבאללה" והוסיפו: "הגיע הזמן שבהתאחדות ובמנהלת יטפלו בזה"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם הוא יודע שהאליפות אבודה. מרקו בלבול/ברני ארדוב

מכבי חיפה חזרה רע מאוד מפגרת הקורונה עם הפסד ביתי מפתיע להפועל תל אביב. הערב (רביעי) סגנית המוליכה איבדה כמעט סופית כל שמץ של סיכוי להדביק את מכבי תל אביב כשהפסידה בבלומפילד 2:0 וראתה את הצהובים בורחים לפער עצום של 12 נקודות. חיפה היא הקבוצה היחידה נקודות בפלייאוף העליון וביום ראשון מצפה לה דרבי מול הפועל חיפה שבו היא יכולה להחזיר מעט מהכבוד העירוני לאוהדים המתוסכלים שלה. מי שלא ישחק במשחק הזה הוא נטע לביא שהורחק הערב ושוב יחסר לבלבול כפי שחסר גם במשחק מול הפועל תל אביב וזו מכה לא פשוטה לירוקים.

במכבי חיפה זועמים על שחקני מכבי תל אביב, שתועדו כשהם שרים "מכבי חיפה חיזבאללה" במהלך החגיגות שלהם עם האוהדים. גורם במכבי חיפה אמר: "שחקני מכבי תל אביב התנהגו כאחרוני האוהדים". גורם אחר אמר: "להשוות קבוצה לארגון טרור זה דבר חמור מאוד, הגיע הזמן שההתאחדות והמנהלת יטפלו בדברים האלה".

קשר מכבי חיפה נטע לביא. ברני ארדוב
רק חזר ושוב הורחק. נטע לביא/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול התייחס שוב לעובדה שהמשחק נערך ללא קהל: "זה לא דומה, הדופק נמוך, סיטואציה קשה לשחק כך. קשה לשחק ככה כדורגל. מה עוד שהקהל שלנו דומיננטי מאוד העונה ויש לו השפעה גדולה עלינו. היינו במומנטום נהדר לפני הקורונה, ניצחנו 0:5 את הפועל תל אביב ו-0:4 את הפועל באר שבע, הקורונה פגעה בנו. הפגרה נכפתה עלינו. נצטרך לחזור אל המסלול".

בלבול המשיך לתרץ: "יש לנו פצועים, שחקנים חסרים. אין לנו מחליף לנטע לביא. עשינו קפיצת מדרגה משמעותית מאוד, השחקנים נתנו משחק טוב היום, שלטנו במשחק יותר מהם. במשחק הקודם היינו קרובים לנצח אותם וגם היום שיחקנו טוב. השחקנים צוברים ניסיון במשחקים כאלה ואני בטוח שבהמשך הדרך המשותפת שלנו נהנה מזה. יעקב שחר הגיע הרבה פעמים לחבק את השחקנים והיום הם רצו מאוד, הם נתנו פייט טוב. חסרה לנו רגל מסיימת והכדורים עברו ליד השער שלהם. צריך להתאבד על הכדורים ואת זה לא עשינו. יש לנו דברים לשפר".

המאמן פרגן ליריבה ואמר: "מכבי תל אביב לא עשתה הרבה התקפות, אבל כל מתפרצת אצלם זה בינגו. אתה צריך לדעת לחיות עם ביקורת. כשניצחנו קיבלתי הרבה מחמאות ולא יצאתי מגדרי, צריך לדעת לקבל גם ביקורת כשמפסידים, זה לגיטימי. נמשיך הלאה בכל הכוח. השחקנים שלי היום הראו שהם יודעים להתאושש מביקורת. לפעמים מגיע לנו לחטוף. אני לא הכתובת לשאלה אם אהיה פה גם בעונה הבאה, אני רוצה מאוד".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
החזרה שלו לא עזרה. דולב חזיזה/ברני ארדוב

דולב חזיזה שחזר אחרי פציעה ארוכה ונכנס כמחליף אמר: "כיף לחזור לשחק אחרי הרבה זמן שהרגשתי לא טוב. משכתי את הפציעה הרבה זמן. ברוך השם אני מרגיש טוב יותר. חזרנו לא מספיק טוב מהקורונה. זה קטע לנו רצף. זה תקע אותנו, אבל זה תקע את כל הקבוצות. היינו צריכים לחזור מוכנים יותר, כל אחד ברמה האישית וכמובן ברמה הקבוצתית. אני לא מרים ידיים, נמשיך להילחם עבור מכבי חיפה ולא עבור שום קבוצה כזו. אני תמיד מאמין שאפשר לעשות הכול ואפשר לחזור ולנצח. אנחנו קודם כל צריכים לחזור לנצח בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully