וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא היינו טובים". סילבס: "התוצאה מקפחת אותנו"

3.6.2020 / 22:40

מאמני הפועל באר שבע והפועל חיפה שיקפו את מהלך המשחק (1:1). אבוקסיס על אקולטסה: "ביקשתי מאסי רחמים שיעשה את המקסימום כדי להשאיר אותו"

צילום: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס לאחר ה-1:1 של הפועל חיפה מול הפועל באר שבע

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
חזר להרכב, אבל לא הצליח לכבוש. בן שהר/אדריאן הרבשטיין

הפועל באר שבע סיימה הערב (רביעי) ב-1:1 מאכזב מול הפועל חיפה במשחק השני שלה בפלייאוף העליון ופספסה הזדמנות להיצמד לבית"ר ירושלים במקום השלישי. באר שבע, שבמקביל חושבת גם על חצי גמר הגביע מול בני יהודה, לא היתה טובה בניגוד למשחק בטדי וז'וזואה הציל אותה מהפסד אחרי שער של נס זמיר. לאבוקסיס מצפים כעת משחקים חשובים מאוד מול הפועל תל אביב במחזור הבא ואז הקרב מול בני יהודה מחזיקת הגביע, האקסית של אבוקסיס.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע מול תומר אלטמן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מנע הפסד. ז'וזואה/אדריאן הרבשטיין

מאמן באר שבע יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "בסך הכול היה משחק לא טוב שלנו, חסרנו חוכמה במשחק. גם כשהגענו למצבים טובים לא היינו מדויקים במסירה האחרונה. הפועל חיפה הגיעה ליותר מצבים, אבל זו התוצאה. אנחנו צריכים להיות חכמים לקראת יום שבת כי ברביעי יש לנו את חצי הגמר. לא שחצי הגמר יותר חשוב, אבל אנחנו צריכים לדעת לשמור על השחקנים החשובים שלנו. כל השחקנים ששיחקו צריכים להיות טובים יותר. לא ויתרנו עד הסוף והיינו נחושים".

על האפשרות שאלטון אלקוטסה יישאר בעונה הבאה, אמר אבוקסיס: "אני כמאמן יכול מקסימום לרצות שחקן, ביקשתי מאסי רחמים שיעשה את המקסימום כדי להשאיר את אלקוטסה, אבל מעבר לזה אני לא יכול לעשות".

ז'וזואה כוכש השער אמר: "הגענו כדי לנצח, אבל השגנו רק נקודה. לא שיחקנו כל כך טוב. כבשנו שער אחד וגם להם הגיע משהו מהמשחק כמובן. עכשיו יש לנו משחק מול הפועל תל אביב שאנחנו חייבים לנצח בבית. יש כאן שחקנים עם ניסיון שזכו באליפויות וגם לי יש ניסיון. לפעמים אתה יכול לקבל כסף, אבל לא דברים אחרים ואני עכשיו מעדיף את הדברים האחרים שהם לאו דווקא כסף. אסי רחמים דיבר איתי ואני לא יכול להגיד לו לא. אני אשאר עוד עונה ואולי גם בעתיד, אני לא יודע. אחת המטרות שלנו היא כמובן הגביע, המועדון לא זכה בתואר הזה הרבה זמן".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "ודאי ש-0:2 היה סוגר עניין, אבל התוצאה הייתה שבירה, במיוחד בדקות האחרונות. לצערי הרב ספגנו וזה מבאס מאוד כי הגיע לנו יותר, שיחקנו באמת טוב. זה המשחק השני של הפלייאוף, פספסנו רק את הניצחון. יואב כץ אופטימי ושאפתן וכך צריך להיות. המטרה שלי היא תמיד האימון הבא והמשחק הבא. איפה זה ישים אותנו בסיום העונה? את זה עוד נראה. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח קבוצה טובה כמו הפועל באר שבע. עשינו תוצאה שמקפחת אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully