וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אם אחת מקבוצות היורוליג תציע לי להצטרף כיועץ, אשקול זאת בחיוב"

המאמן לשעבר רמז על אפשרות שישוב לפרקט בריאיון ביוון: "ב-20 השנים האחרונות הוכחתי שאני יכול לבנות קבוצות טובות ולאתר שחקנים איכותיים, כולם יודעים שיש לי את החוש הזה"

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב

אמצע-סוף שנת 2019 לא הייתה התקופה הטובה ביותר בחייו של דיוויד בלאט. באוגוסט של אותה שנה, חשף בלאט כי הוא חולה בטרשת נפוצה וחודשיים לאחר מכן פוטר מאולימפיאקוס. מיד לאחר שסיים את דרכו במועדון הפאר היווני, הודיע בלאט כי בשל מצבו הבריאותי, הוא פורש מאימון.

"לצערי, בשל מצבי הבריאותי, אני לא יכול לעמוד על הקווים בתור מאמן ראשי", אמר היום (רביעי) בלאט בריאיון שהעניק לתקשורת היוונית. "מה שכן, אשמח מאוד לעזור למדינה שלי - לעבוד כדיפולמט בישראל או בארצות הברית. זה תמיד היה החלום שלי, היה לי ברור שלא אוכל לאמן כל החיים. בכל מקרה, מדובר כרגע רק במחשבות שרצות אצלי בראש, ולא מעבר".

דיוויד בלאט. GettyImages
"כולם יודעים שאני יכול לעזור לשחקנים להתפתח ולצמוח". בלאט/GettyImages

בלאט ששוהה בימים אלו בדרום קרוליינה, הוסיף: "ברור שאם אחת מקבוצות היורוליג תציע לי להצטרף כיועץ, אשקול זאת בחיוב", הוסיף המאמן. "אני חושב שב-20 השנים האחרונות הוכחתי שאני יכול לבנות קבוצות טובות ולאתר שחקנים איכותיים. כולם יודעים שיש לי את החוש הזה, ושאני באמת יכול לעזור לשחקנים להתפתח ולצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully