וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי טוען: "אם הייתי משחק ב-NBA בעידן אחר, הייתי מפלצת"

כוכב גולדן סטייט משוכנע שהיה פורח בליגה גם בתקופות אחרות: "עם השליטה שלי בכדור, הייתי זורק את השומרים לשורה הראשונה ביציע". סטיב קר מסביר במה הוא מזכיר את ג'ורדן

צילום מסך

ארצות הברית בוערת, אבל זה לא אומר שהיא נגמלה מההשוואות החוזרות בין ה-NBA של אז וה-NBA של היום. "הריקוד האחרון" הציפה מחדש את הסוגיה שנידונה כל כך הרבה פעמים בעבר: איך כוכבי ה-NBA של ימינו היו מסתדרים עם ההגנות הקשוחות של שנות ה-80 וה-90, ועם החוקים שאפשרו לשחקנים "ללכלך את הידיים" הרבה יותר מהיום.

במובן הזה, סמל התקופה הוא ללא ספק סטף קרי: גארד כחוש ורזה, לא פיזי במיוחד, שמפצה על המחסור בסנטימטרים ושרירים באמצעות קליעה חד פעמית מבחוץ. לאורך השנים טענו לא מעט שחקני עבר שקרי לא היה מסוגל לשחזר את אותן יכולות ואותם מספרים בתקופות אחרות, בהן השמירה היתה הדוקה הרבה יותר. אבל הוא, אם תהיתם, חושב אחרת.

"אם הייתי משחק ב-NBA בעידן אחר, אני מאמין שהייתי מפלצת", הצהיר ללא היסוס אמש (שלישי) במסגרת ריאיון שהעניק לפודקאסט של אנתוני מורו. "אני חושב שעם הסטפ-בק שלי, עם הקרוסאובר בין הרגליים, הייתי זורק את השומר לשורה הראשונה ביציע".

שחקן גולדן סטייט סטפן קרי. רויטרס
כישרון חוצה תקופות. סטף קרי/רויטרס

ההשוואה המתבקשת שעלתה בעקבות שידור "הריקוד האחרון" היתה בין מייקל ג'ורדן ללברון ג'יימס, אולם סטיב קר מצא דווקא קווי דמיון בין ג'ורדן לקרי. "הרבה אנשים שואלים אותי איך היה לשחק עם ג'ורדן באותה קבוצה. ובכן, זה היה שואו בכל יום מחדש", אמר מאמן הווריירס. "מדי יום ביומו נשארת בהלם ממה שראית. בגלל זה קשה לבחור רגע אחד מיוחד עם ג'ורדן - פשוט היו כל כך הרבה כאלה. ובמובן הזה, הוא מזכיר לי את סטף. היו לסטף כל כך הרבה משחקים גדולים, כל כך הרבה סלים גדולים, כך שאין אף רגע אחד שאפשר לזכור מכל התקופה הזו. זו הגדולה של שניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully