וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "אפילו בחגיגות שערים אי אפשר היה לתפוס את רונאלדו"

מאמן מכבי תל אביב לשעבר נזכר בימיו המשותפים עם החלוץ הברזילאי בברצלונה: "רק ליאונל מסי מסוגל לרוץ כל כך מהר עם הכדור"

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

בווידאו: אימון ברצלונה

אוסקר גרסיה אמנם זכור לקהל הישראלי בעיקר כמאמן מכבי תל אביב, אבל כשחקן הוא בילה מספר שנים בברצלונה הגדולה וזכה לצפות בקרוב באחת מהתופעות המלהיבות ביותר בתולדות הענף: רונאלדו הברזילאי. "כבר מהאימונים הראשונים הבנו שהוא שחקן שונה שהולך לעזור לנו מאוד", סיפר ל"מארקה". "אפשר היה לראות שהוא יהיה כוכב עולמי, אבל מה שתפס את תשומת לבי יותר מכל היה הצניעות שלו. הוא התייחס לכולם אותו הדבר ותמיד חייך וצחק".

שחקן העבר, שהוליך את מכבי תל אביב לזכייה באליפות בעונת 2012/13 ולאחר מכן שב לקדנציה קצרצרה, ב-2014, הוסיף וסיפר: "הייתי בר מזל להיות קרוב אליו בחלק מהשערים שלו. ראיתי כמה מהר הוא רץ, היה קשה לתפוס אותו אפילו בחגיגות שערים, כי הוא עדיין רץ באותה מהירות. מעולם לא ראיתי מישהו רץ כל כך מהר עם הכדור, עד ההגעה של מסי. רק הוא ומסי עשו דברים כאלה".

שחקן ברצלונה לשעבר רונאלדו. GettyImages
אחד ויחיד. רונאלדו/GettyImages

שחקן נוסף ששיתף עימם פעולה בברצלונה של 1996/97 הוא אבלרדו, כיום מאמן אספניול, שהוסיף: "הוא היה מרהיב, החלוץ האימתני ביותר איתו שיתפתי פעולה. הייתי איתו רק עונה אחת בברצלונה, אבל אני חושב שזו היתה העונה הטובה ביותר שלו - והוא היה בסך הכל בן 20".

גם חברו של רונאלדו לנבחרת ברזיל הגדולה, רוברטו קרלוס, הרעיף שבחים על החלוץ הסנסציוני: "הכרתי אותו ב-1993, אז התחלנו לשחק יחד, ומאז חווינו כמעט הכל יחד. הוא היה החלוץ הטוב בעולם, הוא נתן לי הרבה ביטחון. המפתח בהגנה נגדו היה למנוע ממנו לקבל את הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully