וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: גולשת סקייטבורד בת 11 התרסקה באימון ופונתה במסוק לבית החולים

כישרון העל סקיי בראון, שעתידה להיות הספורטאית האולימפית הצעירה בתולדות בריטניה סבלה מסדק בגולגולת בין השאר, אך הרגיעה את עוקביה: "אני בסדר, אל תדאגו". צפו בתאונה

רויטרס

בווידאו: הסייף היפני ריו מיאקה הפך לשליח אוכל

סקיי בראון הבריטית (11), גולשת סקייטבורד מאנגליה הובהלה במסוק לבית החולים לאחר שעברה תאונה קשה בעת ניסיון לבצע פעלול מורכב. בראון הינה אחת הכישרונות הסקייטבורד העולים בממלכה, כשהיא סומנה כמי שבדרך להפוך לספורטאית האולימפית הצעירה ביותר שמגיעה מבריטניה. היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מסדק בגולגולת.

התאונה המזעזעת תועדה במלואה בחשבון האינסטגרם של בראון, שהעלתה בנוסף גם תמונות שלה מבית החולים לאחר המקרה. היא הבטיחה לעוקביה כי למרות שסבלה מפציעות רבות, היא מרגישה טוב. "בדרך כלל אני לא מעלה לרשת סרטוני נפילות שלי כי אני רוצה שאנשים יראו רק את הכיף במה שאני עושה", כתבה בראון בחשבון האינסטגרם שלה ממיטת בית החולים. "אבל זו הייתה הנפילה הקשה ביותר שחוויתי. אני רק רוצה להודיע לכולם שאני בסדר, אל תדאגו. אני מתכוונת לחזור ולדחוף אפילו יותר חזק".

גולשת הסקייטבורד סקיי בראון. GettyImages
"אני מתכוונת לחזור ולדחוף אפילו יותר חזק". סקיי בראון/GettyImages

צפו ברגעי התאונה ובמסר המרגיע של בראון מבית החולים:

סקיי בראון זכתה במדליית הארד באליפות העולם לסקייטבורד ב-2019, והתאמנה על הרמפה בזמן שעברה את התאונה הקשה. בנוסף לסדק בגולגולת, שברה בראון את ידה וסבלה משברים בפרק כף ידה, אך כאמור נותרה חיובית ונחושה להמשיך בדרכה. באולימפיאדה הקרובה שתתרחש בטוקיו בקיץ הביא, צפוי ענף הסקייטבורד להיות כלול כאחד הענפים האולימפיים לראשונה בהיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully