וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטירוף שלהם: העבירות הכי ברוטליות על מגרשי הכדורגל

בעיטת הקונג פו בגמר המונדיאל, העבירה המפורסמת בתולדות הבונדסליגה, התיקול שהסתיים בתביעה, מראדונה, קאניג'ה, שומאכר ואפילו אובארוב. לרגל החזרה של אייל לחמן לליגת העל, אספנו כמה עבירות אכזריות במיוחד

יוטיוב

בווידאו: עבירה ברוטלית בגמר הגביע של ניו זילנד ב-2007

החזרה של אייל לחמן לליגת העל אחרי כשמונה שנים, עשויה (או עלולה) לבשר גם על שובו של הכדורגל הברוטלי שאפיין את הקבוצות שלו בעבר. חכן, בזמן שכולנו ממתינים לראות איך הפועל רעננה שלו תשחק, אפשר לנצל את הזמן כדי להיזכר בכמה מהעבירות הגסות בהיסטוריה של הכדורגל. ויתרנו על אדוארדו, ארון ראמזי, רפי דהן ורבים אחרים, אבל לצערנו יש מספיק עבירות גסות וחמורות.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
הנה הוא חוזר. לחמן/ברני ארדוב

קווין מסקט על אדריאן זהרה

אין אייטם על עבירות גסות וכסחנים מפורסמים בלי קווין מסקט. שחקן העבר האוסטרלי הוא אחד המתחרים העיקריים על תואר "הכדורגלן הכי מלוכלך בהיסטוריה" ואדריאן זהרה היה רק אחד מהקורבנות שלו. מסקט ספג אדום ישיר על הכניסה הפראית הזו ב-2011 בליגה האוסטרלית והורחק משמונה משחקים. זהרה עבר ניתוח בברך ונעדר חצי שנה.

עוד בוואלה!

הכדורגלן השנוא בעולם: סיפורו של קווין מסקט

לכתבה המלאה

נורברט זיגמן על אוואלד לינן (אזהרת צפייה)

המקרה הזה כבר הוכתר בעבר ל"עבירה הכי מפורסמת בתולדות הבונדסליגה" וכדאי שתלחצו פליי רק אם הקיבה שלהם מספיק חזקה. שחקן ההגנה של ורדר ברמן כיסח את קשר ארמיניה בילפלד וגרם לו לפצע פתוח ועצום, באורך של כ-20 ס"מ. לינן, בתגובה מעורבת של הלם ואדרנלין, עוד הספיק לרדוף אחרי מאמן ברמן, אוטו רהאגל, במחאה, לפני שנפל. למרבה הפליאה, הוא פספס רק שלושה משחקים לפני שחזר. זיגמן ספג רק כרטיס צהוב.

בן תאצ'ר על פדרו מנדש

איך המגן השמאלי של מנצ'סטר סיטי באותה תקופה ספג רק כרטיס צהוב על העבירה המכוערת על קשר פורטסמות'? לשופט דרמוט גלאכר הפתרונים. הפורטוגלי האומלל הובהל לבית החולים, עבר פרכוס אפילפטי בדרך, אבל שוחרר יום לאחר מכן. סיטי השעתה את תאצ'ר משישה משחקים וקנסה אותו בשכר של שישה שבועות.

ראשיד בואאוזן על נילס קוקמאייר

המשחק בדצמבר 2004 היה האחרון בקריירה של קוקמאייר בן ה-26, אז חלוץ גו אהד ההולנדית. ההתאחדות הרחיקה את בואאוזן מ-10 משחקים, אבל לקבוצתו ספרטה רוטרדם זה לא הספיק והיא השעתה אותו עד סוף העונה. קוקמאייר תבע אותו בבית המשפט וזה גזר עליו חצי שנת מאסר על תנאי ופיצוי כספי. בעקבות הפסיקה, בואאוזן נאלץ להודיע על פשיטת רגל.

בנג'מין מאסינג על קלאודיו קאניג'ה

משחק הפתיחה של מונדיאל 1990 בישר על סנסציה, כשקמרון הצנועה גברה על אלופת העולם ארגנטינה 0:1. היו שם גם שני כרטיסים אדומים לחובת הנבחרת האפריקאית, כשמאסינג אחראי לשני ביניהם.

גריים סונס על יוסיף רוטאריו

הקשר של ריינג'רס ביצע עבירה מכוערת על שחקן סטיאווה בוקרשט ברבע גמר גביע אירופה לאלופות וגרם לו להיעדרות ארוכה. שנים לאחר מכן רוטאריו סיפר שהרופא של סטיאווה טען בפניו שאם הפגיעה הייתה כמה סנטימטרים משם, בעורק הראשי, הוא היה מאבד את חייו. סונס קיבל רק כרטיס צהוב.

אנדוני גויקוצ'אה על דייגו מראדונה

המשחק שזיכה את הבלם הבאסקי בתואר "הקצב מבילבאו". שחקני אתלטיק התארחו אצל ברצלונה בספטמבר 1983 ועסקו בעיקר בלחפש את הרגליים של הארגנטינאי. גויקוצ'אה שבר למראדונה את הקרסול וראה רק כרטיס צהוב. מספר 10 האגדי, שסיפר שהוא שמע את העצם נשברת "כמו ששומעים כשענף נשבר", חזר רק אחרי כשלושה חודשים.

טוני שומאכר על פטריק באטיסטון

אחת העבירות המפורסמות בהיסטוריה, בוודאי בזו של הגביע העולמי, כשהבמה היא חצי גמר מונדיאל 1982. שוער מערב גרמניה פגע בשחקן הצרפתי שאיבד את ההכרה ושתי שיניים, והוחלף 10 דקות אחרי שנכנס. השופט ההולנדי, צ'ארלס קורבר, אפילו לא שרק לעבירה.

נייג'ל דה יונג על צ'אבי אלונסו

הקשר ההולנדי שלח בעיטת קונג פו חסרת אחריות וחסרת זהירות לחזהו של קשר נבחרת ספרד בגמר מונדיאל 2010 ובאורח פלא לא ספג כרטיס אדום. הווארד ווב הודה כמה שנים לאחר מכן שהוא היה צריך להרחיק את דה יונג, למרות השלב המוקדם של המשחק והבמה הענקית.

נייג'ל דה יונג בועט בצ'אבי אלונסו. AP
דה יונג אפילו לא הורחק/AP

רוי קין על אלף אינגה הולאנד

את הסיפור הזה כולם מכירים. ב-1997 קין נאבק על הכדור עם הולאנד, אז במדי לידס, נפצע בברך ונעדר תקופה ארוכה. האירי תכנן את הנקמה והגיש אותה באפריל 2001, כשהנורבגי כבר לבש את מדי מנצ'סטר סיטי. קין כיוון לברך ופגע בול. הולאנד סבל מפציעה באותו מקום והתיקול הזה החמיר אותה. הולאנד טעה כשהשתתף בשני משחקים נוספים ורק בתום העונה נותח. אחרי דקות מעטות נוספות בעונה הבאה, הוא לא הצליח להתמודד עם הפציעה ופרש.

אלכסנדר אובארוב על אלון מזרחי

הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, עונת 1991/92. חלוץ בני יהודה נשלח על ידי חיים רביבו בכדור ארוך, שוער מכבי תל אביב יצא לעברו ונכנס בו בעוצמה. השופט אריה פרוסט עוד שלף למזרחי כרטיס צהוב על נגיעת יד מכוונת, בעוד אובארוב אפילו לא הוזהר. החלוץ המשיך לשחק לפני שהוחלף בהמשך. לאחר מכן התברר שהוא סובל משבר בלסת והוא הושבת לתקופה בת כחודשיים.

עמוד היוטיוב של בני יהודה

איזו עבירה הכי חמורה בעיניכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully