וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן: "זו אכזבה גדולה, אבל אנחנו ממשיכים ומאמינים"

מאמן הפועל רעננה רשם הפסד 3:2 דרמטי בהופעת הבכורה כמאמן הפועל רעננה, אך בכל זאת אופטימי: "ב-10 דקות הראשונות זה הלך מצוין". רן בן שמעון: "אופי גדול של השחקנים"

צילום: מיה בנאי

בווידאו: אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לבלומפילד בזמן המשחק מול בית"ר ירושלים

לא כך קיוו בהפועל רעננה שתסתיים הופעת הבכורה של אייל לחמן בקבוצה. האכזבה הייתה ניכרת על אנשי הקבוצה לאחר ההפסד 3:2 למ.ס. אשדוד. המאמן שסחב רצף של שמונה הפסדים רצופים בליגה עוד מתקופתו כמאמן הפועל ראשון לציון ב-2012, כבר ראה את שחקניו צועדים ביתרון 0:2 בדקה ה-60 וחלם על צימוק הפער מהקו האדום ל-3 נקודות בלבד, אך שחקניו קרסו בחצי השעה האחרונה ואיפשרו לשחקני המארחת לכבוש שלושה שערים ולהשיג מהפך דרמטי וניצחון חשוב מבחינתם, ואכזרי מאוד מבחינת האורחת מהשרון.

מאמן הפועל רעננה אייל לחמן אמר בסיום: "זו אכזבה גדולה, אחרי שבאמת התכוננו בצורה טובה. פרט ל-10 דקות הראשונות שידענו שנבוא קצת מהורהרים, בסימני שאלה. אחרי ה-10 דקות הראשונות זה הלך מצוין, ואז הכישרון הגדול של אשדוד בעיקר במרכז השדה היה גדול עלינו. היינו עייפים מאוד בקישור האחורי, ואולי גם טעיתי בחילוף קטן והייתי צריך לעשות משהו אחר לגמרי. חבל, אבל אנחנו ממשיכים קדימה ומאמינים שאפשר לעשות את זה".

אייל לחמן מאמן הפועל רעננה יחד עם אור דסה ועם ירדן כהן שחקני הפועל רעננה. לירון מולדובן
"זו אכזבה גדולה". אייל לחמן עם שחקני רעננה/לירון מולדובן

"ראינו היום קבוצה שנתנה הרבה הקרבה על המגרש, נראינו בסדר גמור. חסרנו כמה שחקנים בחלק הקדמי והיינו יכולים לעשות הרבה יותר היום, אבל איבדנו כדורים בחלק הקדמי. כל שחקני החלק הקדמי חסרו לנו, וזו סיבה לאופטימיות. אשדוד הקבוצה הכי מוכשרת בפלייאוף התחתון, אבל רעננה עשתה משחק הקרבה גדול".

"השחקנים הרעידו את הפלייאוף התחתון היום במשך 60 דקות, וירעידו אותו בשבת. רעננה תהיה בסדר גמור היום, אבל בדקות האחרונות עשיתי טעות. הייתי צריך לעבור לגוון התקפי יותר, במקום גוון הגנתי. אני לוקח את זה קצת על עצמי. היום קיבלתי תקווה, ואני בהחלט מאמין שאפשר לעשות את זה".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"אנחנו תמיד מחפשים לשחק כדורגל". רן בן שמעון/לירון מולדובן

המאמן המנצח רן בן שמעון אמר: "אנחנו תמיד מחפשים לשחק כדורגל, גם ב-2:0 תמיד יש הרגשה שזה אפשרי. אלה דברים שלא עשינו בעבר, אבל אלה דברים שנעשה עוד הרבה. זה ניצחון גדול. הלב הגדול של כולם ניצח את המשחק היום. השחקנים עושים שינויים גדולים בחיים. עברנו שבוע מאוד אמוציונלי, ולבוא ולהתרכז בכל זאת במשחק כזה, בפיגור כזה...זה אופי גדול מאוד של השחקנים. אתן לשחקנים חיזוק בחדר ההלבשה".

"יש פה הרבה שחקנים שבמצבים כאלה בחיים היו מתפרקים, מאשימים את השופט או את מזג האוויר, אבל חזרנו והתאוששנו. העניין הוא כמה מהר קמים ואיך קמים, וקמנו יפה". על דין דוד: "אין בעולם דוגמא לעבודה קשה כמו דין דוד, אבל יש פה הרבה שחקנים נהדרים עם לב גדול. כיף לאמן אותם. חוויה לראות אותם משחקים".

שלומי אזולאי: "הניצחון הזה מתוק, אין כיף כזה. לא התאמנתי סדיר בימים האחרונים, אבל אני שמח שעליתי ועזרתי לקבוצה לנצח. רן תמיד אומר לנו, גם בפיגור 2:0 לא הרמנו את הרגל מהגז וזה מה שהוא מחפש בקבוצה הזאת. התחלנו לחזור ל-2:3 וזה מתוק. תמיד אנחנו מאמינים, אשדוד נבנתה כקבוצה מאוד כשרונית ורן בא ושינה הכל. ראיתם פה חבורה של גברים היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully