וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל באר שבע: קלטינס ושהר צפויים לפתוח

אבוקסיס ימשיך עם מערך של ארבעה שחקני הגנה, אבל יחסר את קבהא המוצהב ומתכנן שני שינויים. סרדל ובלילתי חוזרים להרכב של סילבס (ד', 20:30, ספ' 3)

צילום: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, לקראת הפועל באר שבע

הפועל חיפה

המארחת מקווה להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף העליון ומקבלת בחזרה לסגל מחר (רביעי, 20:30, ספורט 3) את לירן סרדל השב מעונש הרחקה בגין צהובים. לעומתו, גילי ורמוט, עדן בן בסט ואופיר מזרחי ימשיכו להיעדר בגלל פציעות. סרדל יפתח יחד עם אלי בלילתי, כאשר עשויים להיות שינויים נוספים בהרכב הפועל חיפה.

המאמן חיים סילבס אמר: "משחק סופר קשה מול קבוצה עם סגל נהדר. אנחנו מגיעים הביתה ורוצים לנצח ולהיראות טוב. אנחנו רוצים לשפר את ההרגשה שלנו אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. המטרה שלנו היא לנצח ולהיראות טוב, אבל גם יש רצון לנסות דברים ולראות מה אפשר להוציא מהתקופה הזו הלאה".

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
חוזר מצהובים. לירן סרדל/קובי אליהו

הפועל באר שבע

שני שינויים צפוי יוסי אבוקסיס לערוך בהרכב הפועל באר שבע לקראת משחק החוץ מול הפועל חיפה וזאת ביחס להרכב שפתח בשבת האחרונה בטדי מול בית"ר ירושלים. דוד קלטינס אמור להיות הקשר האחורי במקום מרואן קבהא המוצהב ובן שהר שהתאושש מפציעה ושולב בטדי כמחליף, אמור לתפוס את מקומו של קייס גאנם בהתקפה. רמזי ספורי ימשיך להיעדר בגלל פציעה.

אבוקסיס צפוי להמשיך לשחק במערך של ארבעה שחקנים בקו האחורי, כך ששיר צדק ימתין גם הפעם על הספסל. בניגוד למשחק בירושלים אליו נסעה הקבוצה ישירות בשבת וללא עיכוב בבית מלון, הפעם בשל הנסיעה הארוכה לחיפה הוחלט על יציאה כבר בצהריים לבית מלון בחיפה, שם יישהו השחקנים עד כמה שניתן בבידוד מיתר העובדים והאורחים במלון.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
התאושש מהפציעה. בן שהר/דני מרון

טריוויה

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

* ב-19 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 12 ניצחונות לבאר שבע ועוד שבע תוצאות תיקו.

* הפועל חיפה לא כבשה בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות וגם לא בשלושת משחקיה האחרונים (שניים בליגה ואחד בגביע).

* 10 ניצחונות יש ליוסי אבוקסיס ב-17 משחקים בהם אימן מול הפועל חיפה. רק נגד מכבי חיפה הוא ניצח יותר (11).

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully