וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: התלבטות בין מיכה לריקן, עוואד צפוי לפתוח מנגד

איביץ' שוקל להוסיף אגרסיביות לקישור ושלח רמז למסופסלים: "חוזז היה רביעי ברוטציה ועכשיו אולי הוא כבר ראשון". פלקושצ'נקו יעלה ב-11, גם רוקאביציה צפוי לפתוח, סלליך יסופסל (ד', 20:45, ספ' 5). דיווח: פודגורנו סיכם ברומא

מחזור 28הסתיים03/06/2020
מכבי תל אביב
  • גולסה (18)
  • חוזז (86)
0
    מכבי חיפה
    צילום: דוברות מכבי חיפה

    בווידאו: מרקו בלבול לקראת משחק העונה

    מכבי תל אביב

    ולאדן איביץ' שוקל להעניק מימד של אגרסיביות לקישור במשחק העונה מחר (רביעי, 20:45, ספורט 5) מול מכבי חיפה, ובמצב כזה אבי ריקן מתחרה על מקום בהרכב עם דור מיכה שפתח ב-0:2 על הפועל חיפה בשבת. שרן ייני צפוי להמשיך לקבל עדיפות על פני שחר פיבן במקום איתן טיבי הנעדר בשל האבל על מות אביו. מתן חוזז צפוי להמשיך בהרכב על חשבון יונתן כהן, שיישב על הספסל לצד דור פרץ.

    במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "אני מתרכז במשחק שלנו, ומבקש מהשחקנים להתמקד בדרך שאנחנו משחקים ולא ביריבות. עבדנו כך בשנתיים האחרונות וכך גם נמשיך. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ולמה אנחנו נערכים. הסיפור עוד לא נגמר? יש עוד הרבה משחקים, הרבה 'דרבים' והרבה נקודות בקופה. בכדורגל הכול אפשרי. במפגש הקודם שלטנו באופן מוחלט במשך שעה, היינו טובים יותר ואז איבדנו ריכוז והם חזרו למשחק עם שני שערים. אתה צריך להיות מרוכז מהדקה הראשונה ועד האחרונה. היינו ראויים אז לניצחון, אבל שיחקנו מול קבוצה טובה עם שחקנים מאוד טובים ומאמן טוב. במשחק כזה צריך להיות מוכן לתת את המקסימום, להיות מרוכז ולהילחם. חוזז אולי היה שלישי או רביעי ברוטציה, וכעת אולי הוא ראשון. העבר לא חשוב בכדורגל, השחקנים צריכים להבין את הזה. מה שחשוב זה ההווה והמחר. את המסר הזה אני מנסה להעביר מהרגע הראשון".

    דן גלזר הוסיף: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, לא סתם הטבלה הייתה כל כך צמודה והם היו עד הסוף במאבק איתנו. צפוי משחק קשה מול יריבה איכותית שהבקיעה הכי הרבה בליגה, אבל אני בטוח שנגיע מוכנים לכל אופציה. אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב ומקווים שיהיה בסדר. אני שמח שדור פרץ חזר, הוא כוח אדיר לקישור ולקבוצה".

    מכבי חיפה

    אצל הירוקים המאוכזבים מההפסד להפועל תל אביב בשבת, עופרי ארד ייעדר בגלל צהובים, בעוד נטע לביא וסאן מנחם יחזרו מהרחקות להרכב, וגם דולב חזיזה עשוי לפתוח. כרגע, עושה רושם שמוחמד עוואד יפתח בהרכב על חשבונו של סינטאיהו סלליך, כשגם ניקיטה רוקאביציה צפוי לעלות ב-11, אך החלטה סופית לגביו תתקבל בסמוך למשחק. מקסים פלקושצ'נקו, שעלה מהספסל בהפסד להפועל תל אביב, יפתח הפעם בהרכב.

    המאמן מרקו בלבול, שריצה בעצמו עונש הרחקה, אמר: "אין ספק שההפסד להפועל תל אביב היה מאוד מאכזב בכל פרמטר. חשוב כעת לחזור לדרך שאפיינה אותנו, לשחק כדורגל טוב, יעיל והתקפי. יש פה הרבה שחקנים צעירים שלא רגילים למאבקי אליפות וכל משחק כזה ייתן להם עוד ניסיון במאבקי הצמרת. נכון שהיו חסרים שחקנים והיו אילוצים, אבל שום דבר לא מהווה תירוץ. צריך לבוא למשחק מול מכבי תל אביב ולעשות הכול כדי לחזור לדרך שלנו. השחקנים יודעים להרים את עצמם, ונצטרך להיות מרוכזים ונחושים מול יריבה מצוינת".

    בינתיים, באיטליה נטען כי הכישרון הצעיר סוף פודגורנו סיכם ברומא שתשלם עבורו פחות מ-100 אלף יורו. שחקן הכנף בן ה-18 אמור לשחק בנוער של הג'אלורוסי, אצלם ערך התרשמות בינואר האחרון. בחיפה אישרו כי יש מגעים בין הצדדים.

    עוד בוואלה!

    מכבי חיפה צפויה לרכוש 10 אחוזים נוספים מכרטיסו של ירדן שועה

    לכתבה המלאה
    סוף פודגוראנו מכבי חיפה. ראובן כהן, אתר רשמי
    הרשים את אנשי רומא. סוף פודגורנו/אתר רשמי, ראובן כהן

    טריוויה

    * זה יהיה המפגש ה-162 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:66 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 47 משחקים לא הוכרעו.

    * מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-26 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 17 ניצחונות צהובים ועוד שמונה תוצאות תיקו.

    * בעונה הנוכחית, מכבי חיפה אמנם כבשה הכי הרבה שערים לרשת האלופה (באותו 4:3 בלתי נשכח בינואר) אבל זו הקבוצה היחידה ממנה לא לקחה אפילו נקודה.

    * מכבי תל אביב, שסגרה עונה שנייה ברציפות ללא הפסד בליגה הסדירה, סופרת חמישה ניצחונות בית רצופים וארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ספיגה. סך הכול שמרה על שער נקי ב-22 מ-27 המחזורים (שיא ליגה חדש).

    * מכבי חיפה היא היחידה העונה שלא רשמה רצף של שני מחזורים ללא ניצחון (למכבי תל אביב, למשל, היו שתי תוצאות תיקו עוקבות). אחרי ההפסד להפועל תל אביב, האם זה יקרה לירוקים לראשונה?

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully