וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים, מאור בוזגלו: "מהחוויות העוצמתיות שעברתי"

לאחר ה-0:3 הגדול על בית"ר ירושלים, מיהרו השחקנים לשיר ולרקוד עם האוהדים שחיכו להם מחוץ לבלומפילד. קלינגר: "לא ציפיתי שזה יהיה ככה". על האדום של אולהה: "יצא לו טוב"

צילום: דני מרון

על אף ההגבלות השונות והחששות מגל שני של קורונה, אוהדים רבים של הפועל תל אביב הגיעו הערב (שלישי) לבלומפילד. הם אמנם לא נכנסו לאצטדיון וזכו לראות את קבוצתם האהובה מפרקת 0:3 את בית"ר ירושלים, אבל כן חגגו בחוץ עם שירים, ריקודים, חולצות אדומות וצעיפים אדומים, הרבה לפני הצמד של עומרי אלטמן (17, 40) והשער של מאור בוזגלו (59). מרווין פרסמן שספג כרטיס צהוב יחמיץ את חצי גמר גביע המדינה, בניגוד למייקל אולהה, שהוצהב גם כן, אבל דאג לספוג כרטיס צהוב שני כדי להבטיח שאת ההרחקה שלו, הוא ירצה דווקא במשחק הליגה הקרוב, מול הפועל באר שבע ביום שבת.

צילום: מיה בנאי
צילום: מיה בנאי

עם השריקה לסיום מיהרו השחקנים לחגוג עם האוהדים, מהצד השני של הגדר. "לא ציפיתי שזה יהיה ככה, אבל ידעתי שנהיה קבוצה חזקה", הודה ניר קלינגר. "אל תשכחו שאנחנו עם משחק עדיף על היריבות, כך שצריך לחלק את הדקות עוד יותר. נצטרך לעשות רוטציות, כי השחקנים לא שיחקו שלושה חודשים והם מתעייפים".

כשנשאל האם העפלה לאירופה הפכה למטרה השיב: "אני מקווה מאוד שזה עוד הפיך, כרגע אנחנו מסתכלים על המטרות המיידיות שזה באמת לנצח ולהיראות טוב. השחקנים עבדו קשה מאוד בתקופה הקורונה, וזה ניכר במוכנות הגופנית שלנו. חזרנו למקורות ולדברים היפים שעשינו לפני ואחרי הקורונה. המטרות שלנו? בינתיים אנחנו עומדים בהן. אני מקווה שנצליח להשאיר את השחקנים כל הזמן במתח".

על מוטי ברשצקי, שלא נכלל בסגל: "אם אלטמן לא היה חוזר, אז מוטי לא היה בחוץ. אבל כשיש לך פריבילגיה כזאת ואני יכול לשמור על אחד השחקנים הטובים שלי לגביע, אז אני משתמש בזה. ברשצקי השחקן שרץ הכי הרבה בליגה, אז מגיע לו לנוח קצת". לבסוף, על מייקל אולהה, שספג כרטיס אדום ונמנע מהיעדרות מחצי גמר הגביע בדקה ה-90, אמר המאמן: "אולהה עשה מה שעשה, ויצא לו טוב".

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני חוגג עם שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
השחקנים האדומים חוגגים עם הקהל/דני מרון
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
איזו תמונות/דני מרון
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
חגיגה גדולה באדום/דני מרון
אוהדי הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
גם האוהדים היו משולהבים/דני מרון

מאור בוזגלו אמר בסיום: "העונה הזאת הזויה, אבל בשורה התחתונה אנחנו נראים נהדר במאני טיים, אנחנו באמת מוכנים ובאמת עומדים בעומס מטורף. זה כיף, ממש כיף". על המפגש עם הקהל: "זאת אחת החוויות העוצמתיות שעברתי. הקהל בטירוף, וכמה שאנחנו משתדלים לשמור על ההנחיות, אי אפשר לאכזב אותם. הם כל כך מתגעגעים אלינו, ולראות את זה, זה מחמם את הלב".

על תפקידו כמבוגר האחראי בקבוצה: "אני מרגיש שאני חייב לבצע את ההתאמות. אני לא הילד שהייתי, אני אחד הוותיקים בקבוצה ויש עליי אחריות. אני צריך לכוון את הצעירים. כמו ששיחקנו היום וכמו ששיחקנו נגד מכבי חיפה, זה נהדר. צריך לתת לילדים האלה להתפתח, בלי יותר מדי הסחות דעת. לא בכל יום יש הזדמנות כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully