וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילייני רשמית במילאנו, ז'יז'יץ' על הכוונת של ריאל, פנר מחכה לאוברדוביץ'

הסגל הנוצץ של האיטלקים חוזק על ידי הרכז שעזב את ברצלונה. הסנטר שמועמד למכבי תל אביב מחוזר על ידי הבלאנקוס, שחקני פנר ממתינים להחלטה של המאמן, מילוטינוב רשמית בצסק"א

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב

חיזוק אדיר לאלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, שהודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הסנטר הסרבי ניקולה מילוטינוב לשלוש שנים.

מילוטינוב (25, 2.13), ששיחק בחמש העונות האחרונות באולימפיאקוס, הפך בשנתיים האחרונות לאחד הסנטרים הבולטים ביורוליג, העונה העמיד ממוצעים של 10.3 נקודות ו-8.2 ריבאונדים (מדד 19.2) והיה אחת מנקודות האור הבודדות בהיכל השלום והאחווה.

אתמול הודיעה הקבוצה שעל אף השמועות, מייק ג'יימס לשלוש שנים נוספות. "אני מאושר לחזור ולהמשיך את ההתקשרות שלנו לשלוש שנים נוספות", אמר הגארד המצוין, שהוליך העונה את היורוליג בנקודות עם 21.1 לערב, לאחר החתימה. "מקווה שהן יהיו עשירות בתארים. אני לא יכול להיות יותר שמח לחזור למועדון ההיסטורי והמדהים הזה".

* מילאנו, שמסתמנת כקבוצת העל החדשה של היורוליג, החתימה רשמית את מלקולם דילייני לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הרכז האמריקאי מגיע מברצלונה עם ניסיון עשיר, ואמור להיות השחקן הבכיר בקו האחורי של המילאנזים לצד סרחיו רודריגס. הקבוצה של אטורה מסינה אמורה להחתים רשמית בימים הקרובים גם את קייל היינס מצסק"א ושאבון שילדס מבאסקוניה.

* אנטה ז'יז'יץ', שמחוזר על ידי מכבי תל אביב, נמצא גם על הכוונת של ריאל מדריד, כך על פי דיווחים בספרד. הסנטר הקרואטי עשוי להחליף בריאל את סלאח מג'רי.

* פנרבחצ'ה ממתינה להחלטה של ז'ליקו אוברדוביץ' באשר לעתידו בקבוצה. המאמן הסרבי צפוי למסור את החלטתו את ה-15 בחודש, ואם יעזוב צפוי גל עזיבות אחריו. ג'יג'י דאטומה יעזוב כמעט בוודאות אם אוברדוביץ' ימשיך לאתגר אחר, והוא המועמד המועדף על מילאנו לעמדת הסמול פורוורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully