וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין שוב תקף, במנהלת מאיימים בקנס, גרוטו ימצא פתרון?

המאבק נמשך: כוכב מכבי תל אביב צייץ נגד המנהלת: "זה מצחיק ועצוב באותו זמן", המנהלת שלחה מכתב התראה לפני קנס. תגובת הצהובים: "הקורונה עדיין לא ביטלה את חופש הביטוי". גרוטו התארח באימון והקשיב לחששות השחקנים: "נבדוק האם נוכל להקל"

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

נמשך המאבק בין מנהלת ליגת העל בכדורסל לבין הכדורסלנים. שחקני ליגת העל מוחים נגד הוראת הבידוד בזמן המשחקים. אחרי שג'ייק כהן, סקוטי ווילבקין ואלייז'ה בריאנט הביעו תרעומת על הדרישה להישאר בבתים בזמן שהעונה מתנהלת וגם ג'ייקובן בראון וסולימאן בריימו הגיבו בתמיהה, אתמול הצטרף בקריאה דומה גם אמארה סטודמאייר.

היום המשיך ווילבקין במתקפה של שחקני מכבי תל אביב על ההנחיות לתקופת חידוש הליגה, כשצייץ: "זה מצחיק ועצוב באותו זמן לראות איך ראשי הליגה יודעים בדיוק איך אנחנו האמריקנים מרגישים ועדיין לא משנים שום דבר. הכדורסל בישראל הוא דוגמה לעד כמה עקשנים אפשר להיות".

במנהלת הליגה מאסו במתקפות של שחקני ואנשי מכבי תל אביב ואיימו בנקיטת צעדים משמעתיים כנגד שחקני האלופה: "מנהלת הליגה העבירה למכבי תל אביב מכתב התראה לפני קנס לאחר הציוץ האחרון בטוויטר של שחקן הקבוצה סקוטי ווילבקין, שבחר שוב לתקוף את מנהלת הליגה כפי שעשה בתקופה האחרונה. מנהלת הליגה לא תסבול התקפות של שחקן זה או אחר ועל פי התקנון יכולה לקנוס שחקן שיפגע בתדמית המנהלת. מנהלת הליגה יחד עם קבוצות ליגת העל עושה הכל על מנת להבטיח את בריאותם של השחקנים על פי ההנחיות של משרד הבריאות, הכל למען חזרתה של הליגה ב- 20 לחודש ולא תיתן להשתלחויות חסרות רסן וחסרות טעם לפגוע בליגה ובענף שכולם חיכו לראותו חוזר לפעילות".

המשמעות של הודעת המנהלת היא כי בפעם הבאה ששחקן מטעם הקבוצה יתקוף שוב את המנהלת, הוא ייקנס. במכבי תל אביב הגיבו להודעת המנהלת: "בפעם האחרונה שבדקנו, הקורונה עדיין לא ביטלה את חופש הביטוי".

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, התארח באימון מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הקשיב ולימד. גרוטו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, התארח באימון מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, התארח באימון מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כמו כן, היום (שני) המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, הגיע לאימון של מכבי ת"א לבצע ביקורת. שחקני מכבי העלו בפני פרופ' גרוטו את החששות שלהם. בין היתר הודגש נושא הקושי בבידוד של חודשיים תמימים ושאלת בדיקות הקורונה. גרוטו ענה לשחקנים: "אני מקשיב ומבטיח שניקח את זה בחשבון. נבדוק האם נוכל להקל על שחקני הליגה מבחינת ההגבלות". שחקני הקבוצה, הצוות וההנהלה הודו לפרופ' גרוטו על השיח הפתוח והמכיל.

גרוטו יקיים ביום רביעי שיחת זום עם נציגי השחקנים של קבוצות הליגה ומאמני הקבוצות על מנת להסביר את ההנחיות ולענות לכל השאלות, כדי להבטיח את פתיחת הליגה בצורה תקינה ב- 20 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully