וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר מצטרף למחאת שחקני ליגת העל: "שום סיכוי שאשאר בבידוד"

אחרי כהן, ווילבקין ובראון, גם הסנטר הוותיק מוטרד מההנחיות: "אני אב חד הורי וצריך לדאוג לילד שלי. מצטער, אני לא מסוגל לעמוד בזה"

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מחאת שחקני ליגת העל נגד הוראת הבידוד בזמן המשחקים נמשכת. אחרי שג'ייק כהן, סקוטי ווילבקין ואלייז'ה בריאנט הביעו תרעומת על הדרישה להישאר בבתים בזמן שהעונה מתנהלת וגם ג'ייקובן בראון וסולימאן בריימו הגיבו בתמיהה, מצטרף בקריאה דומה גם אמארה סטודמאייר.

"הרגע התבשרתי על כך שכל שחקני ליגת העל נדרשים להישאר בבתים במשך חודשיים, בזמן שאנשי הצוות ושאר התושבים במדינה יכולים ליהנות מהקיץ היפהפה בישראל", כתב שחקן הפנים של מכבי תל אביב, ששהה בישראל לכל אורך תקופת הסגר ולא חזר לארצות הברית בזמן המשבר. "אני אב חד הורי שצריך לדאוג לילד שלו לאוכל, בית ספר ושאר פעילויות, ואין שום סיכוי שאשאר בבית במשך חודשיים. נשארתי בישראל לכל אורך תקופת הבידוד וצייתתי לכל החוקים, אבל עכשיו השחקנים נענשים. מצטער, אני לא יכול לעשות את זה".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם אמארה סטודמאייר. דני מרון
לא אוהבים את ההנחיות. סטודמאייר עם ווילבקין/דני מרון

הדברים של סטודמאייר ממשיכים את המגמה שהחלה בימים האחרונים של זרים שמתלוננים על הדרישה לשמור על בידוד. אלייז'ה בריאנט צייץ אמש: "איך שומרים על ריחוק חברתי במשחק כדורסל?", וג'ייקובן בראון מהפועל ירושלים הצטרף אליו כשכתב: "בבקשה, תגידו לי איך זה אפשרי. אני ממתין". גם טיישון תומאס מהפועל ירושלים הגיב לדברים וכתב: "כדורסל זה משחק של מגע".

המוחים הראשונים ברשתות החברתיות הוא ג'ייק כהן וסקוטי ווילבקין, מה שגרר חילופי האשמות בין מכבי תל אביב למנהלת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully