וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה הגדולה הבאה: ניקולה מילוטינוב בדרך לצסק"א מוסקבה

11.4.2020 / 21:34

דיווחים באירופה קושרים את שמו של הסנטר הסרבי לאלופת היורוליג, שרצתה בו כבר בעונה שעברה וכעת תוכל להחתימו לשלוש שנים, עם סיום חוזהו באולימפיאקוס. גם ברצלונה מעוניינת בשחקן

דינו מנגין בביתו/באדיבות המצולם

בסרטון: דינו מנגין במסר לאזרחי ישראל

חודש לאחר הקפאת הפעילות ביורוליג, בעקבות התפרצות מגיפת הקורונה, נראה שעונת המלפפונים החלה - ודיווחים ברחבי אירופה עוסקים בעסקאות הראשונות שמסתמנות לקראת העונה הבאה. אחת הגדולות שבהן, אם תצא לפועל, היא זו שתנחית את ניקולה מילוטינוב בצסק"א מוסקבה.

אלופת אירופה רצתה את הסנטר הסרבי כבר בקיץ החולף כמחליפו של אותלו האנטר, ועל פי הדיווחים אף הציעה ליוונים פיצוי בסך מיליון יורו, אך נענתה בשלילה. כעת, לקראת סיום חוזהו בפיראוס, בשלו התנאים לביצוע העסקה. על פי פרסומים ברחבי היבשת, שמקורם בקפריסין, הצדדים קרובים לסיכום לשלוש השנים הקרובות.

ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
יחליף את האדום-כחול של פיראוס באדום-כחול של מוסקבה? מילוטינוב/GettyImages

מילוטינוב (25, 2.13) הפך בשנתיים האחרונות לאחד הסנטרים הבולטים ביורוליג, והעונה העמיד ממוצעים של 10.3 נקודות ו-8.2 ריבאונדים (מדד 19.2) והיה אחת מנקודות האור הבודדות בהיכל השלום והאחווה. צסק"א נראתה פגיעה מתמיד לאחר המהפכה שחוותה בקיץ, ולא מן הנמנע שתהיה פעילה במיוחד ותבצע לא מעט שינויים בפגרה הקרובה.

קבוצה נוספת שהביעה עניין במילוטינוב ועל פי הדיווחים מעוניינת בו גם כעת היא ברצלונה, שרואה בו השלמה אידיאלית לניקולה מירוטיץ' בקו הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully