וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו מעל כולם: ב-ESPN בחרו את מצטייני העונה

בארצות הברית בחרו את כוכב מילווקי ל-MVP ולשחקן ההגנה של העונה. וגם: מאמן העונה, הרוקי, השחקן השישי והשחקן המשתפר

צילום מסך

עדיין לא ברור מה יעלה בגורל עונת 2019/20 ב-NBA. בינתיים, החליטו ב-ESPN להתחיל ולסכם את העונה הסדירה, וערכו משאל בין הכתבים כדי לבחור את המצטיינים השונים.

תואר ה-MVP, כך נקבע, צריך ללכת באופן כמעט חד משמעי ליאניס אנטטוקומפו, שזכה ל-76 אחוז מהקולות. אחריו לברון ג'יימס (24 אחוז), כשגם ג'יימס הארדן, לוקה דונצ'יץ', כריס פול, קוואי לאונרד, אנתוני דייויס, פסקל סיאקם, ג'ימי באטלר, דמיאן לילארד וניקולה יוקיץ' קיבלו קולות למקומות 2-3.

יאניס גרף גם את מרבית הקולות בכל הנוגע לשחקן ההגנה של העונה, עם 56 אחוז. עד כה רק שני שחקנים בהיסטוריה זכו בתואר ה-MVP ובתואר שחקן ההגנה של העונה (מייקל ג'ורדן ב-1988, האקים אולג'וואן ב-1994) והגריק פריק עשוי להצטרף אליהם, כשהוא מקדים את אנתוני דייויס (21 אחוז) ורודי גובר (12 אחוז).

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו לצד שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
הגריק פריק מקדים את לברון/GettyImages

משום שלא שיחק מספיק משחקים, הפסיד זאיון וויליאמסון את תואר רוקי העונה של ESPN לג'ה מוראנט, שזכה ל-97 אחוז מהקולות. קנדריק נאן ממיאמי הגיע למקום השלישי.

בתואר מאמן העונה זכה ניק נרס, עם 59 אחוז מהקולות. אחריו, לפי הסדר בילי דונובן ומייק בודנהולזר, כשגם טיילר ג'נקינס ואריק ספולסטרה זכו להצבעות.

לו וויליאמס (29 אחוז) הפסיד את תואר השחקן השישי של העונה לחברו לקליפרס מונטרז הארל (35 אחוז). דניס שרודר דורק שלישי עם 24 אחוז מהקולות. גם דריק רוז, ג'ורג' היל, דווייט הווארד, דאוויס ברטאנס ובוגדן בוגדנוביץ' קיבלו קולות.

באם אדבאיו קיבל את רוב הקולות בהצבעה לשחקן המשתפר של העונה (53 אחוז), לפני לוקה דונצ'יץ' ודבונטה גרהאם (12 אחוז כל אחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully