וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע יודעת: "צריך לעשות כל מה שניתן כדי להשאיר את אלטון אקולטסה"

1.6.2020 / 7:23

במועדון עובדים על דרכים שונות כדי להבטיח את הישארותו של שחקן הכנף, חרף אופציית הרכישה הגבוהה (700 אלף יורו): "קשה מאוד להביא זרים איכותיים". קלטינס ושהר עשויים לפתוח מול הפועל חיפה

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: דן איינבינדר לאחר ה-1:1 של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע רוצים מאוד לקדם את רכישת כרטיסו של אלטון אקולטסה, ולצד המהלכים מול השחקנים על קיצוץ לעונה הבאה, מנסים לפתור את הפלונטר כדי ששחקן הכנף השמאלית יישאר בקבוצה לעונה הבאה ואולי גם מעבר אליה. "קשה מאוד להביא זרים איכותיים וראינו כמה זרים נכשלו כאן", אמר גורם בהפועל באר שבע. "עד שמגיע לכאן שחקן כה איכותי, צריך לעשות כל מה שניתן כדי להשאיר אותו".

אין ספק שאם אלונה ברקת היתה נשארת בעלי הקבוצה, גם הקורונה לא היתה עוצרת אותה מלרכוש את אקולטסה. אחרי שהושאל להפועל באר שבע לחצי עונה בסכום של 70 אלף יורו, לקבוצה מבירת הנגב ישנה אופציה לרכוש את כרטיסו תמורת 700 אלף יורו. מדובר בסכום גבוה כרגע עבור הפועל באר שבע, לבטח כשברקת לקחה כמה צעדים אחורה, ובכל זאת במועדון לא מרימים ידיים ומנסים לחשוב על פתרונות יצירתיים כדי לסכם עם סט. טרוידן על רכישת הכרטיס. הבלגים מחזיקים בחוזה רק לעונה הבאה עם אקולטסה כך שאם לא יימכר הקיץ, הם יפסידו את דמי המכירה שלו מאחר שבסיום העונה הבאה יהיה שחקן חופשי.

אחד הפתרונות האפשריים הוא שאקולטסה יאריך חוזה בבלגיה ויושאל שוב להפועל באר שבע. אופציה נוספת היא לרכוש את כרטיסו בתשלומים שנתיים, אחרי שהקבוצה של יוסי אבוקסיס תצליח להוריד את מחירו. במועדון נמצאים בקשר ישיר עם השחקן וסוכנו מאחר שהוא מאוד רוצה להישאר והכוונות הן הדדיות.

עידן ורד בית"ר ירושלים אלטון אקולטסה הפועל באר שבע. דני מרון
הרצונות הדדיים. אקולטסה/דני מרון

אחרי ה-1:1 מול בית"ר ירושלים שלשום (שבת), רוצים בקבוצה לחזור מחרתיים מהמשחק מול הפועל חיפה עם שלוש נקודות כדי להתחרות עם הקבוצה מהבירה על המקום השלישי. אבוקסיס צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב. מרואן קבהא המוצהב ייעדר ודוד קלטינס עשוי לפתוח במקומו. גם בן שהר עשוי לחזור להרכב אחרי שהחל על הספסל שלשום בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully