וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסקיאל גאראי נפרד מוולנסיה ותקף: "ניהלו נגדי מסע הכפשה"

הבלם הארגנטינאי הודיע כי יעזוב עם סיום חוזהו: "אנשים במועדון ניסו להכפיש אותי כמקצוען וכאדם. הגיע הזמן לעשות סוף לשקרים"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

אסקיאל גאראי, בלמה הארגנטינאי של ולנסיה, הודיע כי יעזוב את ולנסיה בסיום חוזהו ב-30 ביוני ותקף את המועדון בטענה כי מתנהל מסע הכפשה נגדו.

גאראי בן ה-33 חש כי מהמועדון הדליפו בכוונה סיפורים לא נכונים בנוגע לדרישות השכר שלו, וניצל את הרשתות החברתיות כדי להגיב. גאראי כתב: "זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני מתבטא כך, וזה גורם לי לעצב. כשאני אומר שנעשה כאן קמפיין, אני מתכוון לכך שאנשים בתוך המועדון ניסו להכפיש אותי כמקצוען וכאדם".

אסקיאל גאראי שחקן ולנסיה. רויטרס
סיום צורם לארבע שנים מוצלחות. אסקיאל גאראי/רויטרס

הבלם הסביר: "הכול התחיל כאשר הודלף שאני דחיתי הצעה של 2.7 מיליון יורו, וזה לחלוטין לא נכון. הם אמרו שאני לא רוצה להישאר במועדון, וגם זה לא היה נכון. ב-2 ביולי הוצע לי חוזה נמוך משמעותית מזה שהיה לי. באוגוסט החלה להיות אי-יציבות עם המקרה של המאמן מרסלינו, אז החלטתי לחכות שהכול יירגע לפני שנמשיך לדון בחידוש החוזה. ב-13 בנובמבר היה סיכום בעל-פה, אבל שום דבר לא בכתב, ובינואר פגשתי שוב את נציגי המועדון ששינו את התנאים. עדיין רציתי לחדש את החוזה, אבל ב-1 בפברואר נפצעתי בברך ונזקקתי לניתוח. התבקשתי לצאת לחופשת מחלה, רציתי לדון שוב בתנאי החוזה, אבל נתקלתי בשתיקה".

גאראי, שרשם העונה 17 משחקי ליגה בספרד ומשחק בוולנסיה מאז 2016, טען כי הציע לקצץ בשכרו בתקופת הקורונה וגם הצעה זו נדחתה על ידי המועדון, שביקש קיצוץ משמעותי הרבה יותר. הבלם חלה בעצמו בקורונה, ואמר: "רציתי להישאר בקבוצה כי ולנסיה נתנה לי הזדמנות להתגבר על הרבה אתגרים, פגשתי אנשים מדהימים וחוויתי עליות ומורדות עם האוהדים. תמיד שמחתי להיות כאן והייתי שמח להמשיך, אבל לצערי זה לא תלוי בי".

לאוהדים כתב: "הודעת הפרידה שלי באה מהלב, כי אני מאמין שאני אדם טוב ואני חושב שמגיע לכם לדעת את האמת. כשאתה רואה את הדברים האלה שקורים ופוגעים באנשים כמו המשפחה שלך, במיוחד הילדים ששואלים למה אתה עצוב, קשה לתת להם תשובה. אני רוצה לעשות סוף לשקרים האלה שקל להאמין להם. סופה של האמת לצאת, ואיתה אני אומר שלום".

ולנסיה הגיבה: "אנחנו מופתעים ומצרים על התגובה של השחקן, שהיה היחיד אצלנו שסירב לחתום על ההסכם הגלובלי שהושג עם כל שחקני הקבוצה הראשונה. בניגוד לדבריו, המועדון הפגין כלפיו לכל אורך הדרך אהבה ותמיכה בלתי פוסקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully