וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נייט וולטרס שוחרר

31.5.2020 / 16:35

הגארד, שלא שיחק במדים הצהובים מאז ינואר בשל פציעה, לא ימשיך בקבוצה שלא תממש עליו את האופציה לעונה הבאה: "מודים לו על המקצוענות, ההשקעה והמחויבות". קלע 7.5 נקודות למשחק ביורוליג

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) כי סיכמה על סיום דרכו של נייט וולטרס במועדון. "מכבי מבקשת להודות לנייט על המקצוענות, ההשקעה והמחויבות בתקופתו במדי הצהוב-כחול ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך". לצהובים היה אופציה לעונה נוספת על הגארד, אך ההחלטה על סיום ההתקשרות עמו הגיעה אחרי שנעדר זמן ממושך ממשחק.

נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב. AP
פתח את העונה מצוין עד שנפצע. וולטרס/AP

וולטרס (29, 1.93) הצטרף בקיץ שעבר למכבי מז'לגיריס קובנה לתפקיד הרכז הראשון של הקבוצה. הוא פתח את העונה מצוין, אך במחזור ה-12 נפצע בכתפו בפתיחת המשחק נגד באיירן מינכן ביד אליהו. הוא שב לפעילות אחרי כחודש, וסבל מקרע בשריר הירך במשחק הבית נגד ברצלונה, מה שגמר עבורו את העונה. הוא סיים את עונת היורוליג עם 7.5 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק, כשבליגת העל הוא רושם 7.7 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק.

וולטרס הוא השחקן השלישי שהצהובים משחררים מאז ההודעה על החזרת ליגת העל, כשקדמו לו ג'יילן ריינולדס שסיים את חוזהו וטאריק בלאק. הצהובים צפויים להודיע בקרוב גם על סיום דרכו של ארון ג'קסון במועדון. חמישה משחקניה של מכבי, סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי, סנדי כהן, קווינסי אייסי ואלייז'ה בריאנט, נמצאים בימים אלה בבידוד אותו יסיימו במהלך השבוע הבא, כשאחריו יצטרפו לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully