וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.5: מאורו איקרדי חתם רשמית בפריז סן ז'רמן, כולל סעיף "אנטי איטלקי"

הצרפתים שילמו לאינטר 50 מיליון יורו על החלוץ, לא כולל בונוסים, וסעיף מיוחד נגד יובנטוס. כעת הנראזורי מעוניינים להשאיר את אלכסיס. ריאל מדריד התעניינה בהאברץ, אבל "לא תוכל להחתים הקיץ רכש". ולנסיה דולקת אחרי קשר פורטו, סביליה מתעניינת בשחקן נבחרת טורקיה

אתר רשמי

העברות

* פריז סן ז'רמן הודיעה רשמית כי רכשה מאינטר את החלוץ הארגנטינאי מאורו איקרדי, שחתם לארבע שנים בשורות האלופה הצרפתית. הפריזאים שילמו 50 מיליון יורו על איקרדי (ועוד יוסיפו בין 5 ל-8 מיליון יורו על בונוסים שונים) אחרי שניצלו את האופציה שהייתה להם בסעיף ההשאלה של הארגנטינאי. אינטר דרשה שבהסכם יהיה "סעיף אנטי איטלקי" - אם פ.ס.ז' תמכור את איקרדי ליריבה הגדולה יובנטוס, היא תהיה חייבת לשלם לאינטר עוד 13 מיליון יורו. איקרדי כבש העונה 12 שערי ליגה ב-20 הופעות במדי פריז סן ז'רמן. בגביע כבש 3 נוספים, ובליגה האלופות 5 (סך הכל 20 גולים ב-28 משחקים בכל המסגרות).

* גאיסקה גריטאנו, מאמן אתלטיק בילבאו מאז דצמבר 2018, האריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת, עד יוני 2021. "אני מאושר לקבל את הביטחון הזה מהמועדון", אמר המאמן בן ה-44. "הקבוצה הזו נמצאת בלבי מאז ילדותי. אני אמשיך להוביל אותה באחריות והנאה".

שמועות

* אינטר החליטה שהיא רוצה להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס לעונה נוספת. הצ'יליאני, שמושאל ממנצ'סטר יונייטד, אומנם כבש רק שער אחד ב-15 משחקיו עם הקבוצה האיטלקית, כשהוא מרוויח כ-6 מיליון יורו לעונה, אבל מנכ"ל הקבוצה אישר: "אנחנו רוצים להשאיר את כולם, כולל את אלכסיס". עיקר הקושי אמור לנוע סביב גודל ההשתתפות של השדים האדומים בשכרו של השחקן.

* קאי האברץ, הכישרון הלוהט של לברקוזן, היה על הכוונת של ריאל מדריד, אבל הבלאנקוס נאלצו לרדת ממנו. הבלאנקוס כבר פנו לשחקן, אבל לאור המצב הכלכלי הקשה, מדובר על אפשרות שיעבור לא בעונה הקרובה, אלא בזו שאחריה. על פי הדיווח, תהיה לריאל בעיה גדולה עם רכש לעונה הקרובה בעקבות המשבר הכלכלי.

* באטאלנטה נוטים לממש את אופציית הרכישה של מריו פשאליץ' מצ'לסי, שעומדת על 13.5 מיליון ליש"ט. הקרואטי שייך לבלוז מאז 2014, אבל מעולם לא שיחק במדיהם ולכל אורך התקופה הושאל לקבוצות ברחבי אירופה.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שטוטנהאם שוקלת להגיש לאתלטיקו מדריד הצעה בקיץ על סטפן סאביץ', שמאוד מוערך על ידי ז'וזה מוריניו. בדיווח נטען שהמחיר של הבלם המונטנגרי אמור לנוע סביב 20 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

אינטר קיבלה הצעה של 60 מיליון יורו מיובנטוס, איקרדי נוטה לכיוונה

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיקו מדריד סטפן סאביץ' שומר על שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
על הכוונת של מוריניו. סאביץ' מימין/רויטרס

* לפי "רקורד" הפורטוגלי, ולנסיה לוטשת עיניים לקשר פורטו, אוטביו. הברזילאי בישל העונה 10 שערים ב-38 משחקים בכל המסגרות.

* סוכנו של קשר בשקשהיר, אירפן קאבג'י, טוען שהשחקן נמצא תחת מעקב של סביליה. קאבג'י בן ה-24 נחשב לאחד מהקשרים הטובים בליגה הטורקית ויש לו 14 הופעות בנבחרת של מולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully