וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "בשביל הכדורגל, אם צריך, נהיה גם בתהום"

30.5.2020 / 22:04

חלוץ מכבי תל אביב התייחס לכללי הבידוד של השחקנים. איביץ' אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה: "לא נורמלי לשחק בלי קהל, אבל נצטרך להתרגל"

התגובות לאחר הפסדה של הפועל חיפה למכבי תל אביב/צילום: באדיבות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס לאחר ההפסד של הפועל חיפה

כחודשיים וחצי חלפו מאז משחקה האחרון, אבל מכבי תל אביב ממשיכה בשלה: האלופה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את הפועל חיפה במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון, ועשתה צעד נוסף אל עבר האליפות. הצהובים היו יעילים, כהרגלם, החוליה האחורית שמרה על רשת נקיה, כהרגלה, וגם קיבלו עזרה מהיריבה העירונית הפועל תל אביב שניצחה 1:2 בחוץ את מכבי חיפה וסייעה להגדלת הפער בפסגה לתשע נקודות. מתן חוזז התכבד בשער הראשון שאחרי פגרת הקורונה ובשער הבכורה שלו במדים הצהובים עם בעיטה חופשית (45), איתי שכטר הכפיל בנגיחה (55), ושער של ניק בלקמן נפסל בשל שריקה מפוקפקת לנבדל (70).

שחקני מכבי תל אביב, שרן ייני במרכז. ברני ארדוב
כאילו לא היתה פגרה. שרן ייני והחברים/ברני ארדוב

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב: "התחושה טובה, כיף לחזור לשחק שוב, אבל חבל שהאצטדיון ריק. לא שיחקנו כמעט שלושה חודשים, זו תקופה ארוכה, והדבר הכי חשוב הוא לשמור על הבריאות, להקפיד על החוקים ולא לתת לווירוס הזה לחזור. השחקנים שלי היו ראויים לניצחון, היינו טובים יותר. הפועל חיפה יצרה את המצב הראשון, אבל לאחר מכן השתלטנו על המשחק, עבדנו קשה ויחסית למשחק ראשון אפשר להיות מרוצים. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר. קשה מאוד לשחק בלי האוהדים, זה לא נורמלי, אבל למען הביטחון של כולם עלינו לעשות את זה ולהסתגל לזה".

איתי שכטר הקדיש את הניצחון לאיתן טיבי, לאחר מות אביו: "אני רוצה למסור את תנחומי למשפחת טיבי, הניצחון הזה מוקדש לך. התגעגענו. אנחנו כל כך אוהבים את המשחק הזה, ברור שעם קהל זה שונה והקהל מאוד חסר, אבל אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון. ידענו שיהיה קשה, אנחנו שמחים וממשיכים קדימה. מכבי תל אביב זה מועדון סופר מקצועני, באנו די מוכנים, הרמנו קצב. ברור שאנחנו עוד לא איפה שאנחנו צריכים להיות, אבל למשחק ראשון זה היה נראה טוב".

על הבידוד לו נדרשים הכדורגלנים אמר החלוץ: "זה לא פשוט, כשאתה רואה את כולם מסתובבים, יוצאים לקניונים ולחוף הים ואתה חוזר הביתה אחרי אימון, אבל אין מה לעשות. בשביל הכדורגל, אם צריך, נהיה גם בתהום. היה עלי פנדל 100 אחוז, גם מול הפועל תל אביב היה עלי פנדל 100 אחוז".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזרה חשובה מבחינת מכבי תל אביב. דור פרץ/ברני ארדוב

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "החזרה של הליגה היא כמו חג. האווירה הייתה מוזרה, נצטרך להתרגל. היה חשוב לנו להתחיל לרוץ ולהראות יכולות, זה פחות קרה. אנחנו צריכים לעזוב את הקושי בצד, כולנו רצינו שהכדורגל יחזור וזה דורש הקרבה. מה שחשוב זה שחזרנו, אני מקווה שגם הקהל יחזור כמה שיותר מהר. היו לנו כמה וכמה הזדמנויות, שאם אנחנו רוצים להפתיע את מכבי תל אביב אז אנחנו צריכים לנצל אותן. יכולנו להביך אותם ולגרום לתחושות אחרות במגרש. יש לנו כמה פצועים שאני מקווה שיחזור מהר, אנחנו לא רוצים לשמש תפאורה בפלייאוף העליון".

גידי קאניוק: "שמחים מאוד לחזור לעשות את מה שאנחנו אוהבים. חיכינו לזה וציפינו לזה. היה לנו משחק די טוב, אבל נפלנו בקטנות ומול קבוצה כזו זה עולה ביוקר. ממשיכים הלאה לקראת הפועל באר שבע, לשמח את האוהדים בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully